SnittLeif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Diskusjon.no er stappfult av folk med diverse psykotiske problemer. Var det noen som ropte på meg? Forresten har jeg fått litt kick på Keelhauled Alt til ære for Mikkel Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Morgen, folkens! I dag blir det middag ute på byen og en liten fest senere i kveld. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Diskusjon.no er stappfult av folk med diverse psykotiske problemer. Var det noen som ropte på meg? Forresten har jeg fått litt kick på Keelhauled Alt til ære for Mikkel Mikkel? Var jeg som postet sangen. Mikkel satt bare å tok feil av sangteksten. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Å herre, jeg er trøtt i dag! Ble litt for mye og litt for sent i går ja Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Morgen, folkens! I dag blir det middag ute på byen og en liten fest senere i kveld. Dropper middagen og tar en stor fest i kveld, har vært sugen på Vodka Russian hele uka. Blir nok mye dansing Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du kan gjerne droppe å spise ute, men kjekt å få i seg litt næring før man kaster seg på flaska. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg må ha vært skikkelig sulten i går. Skulle gå å ta meg en bit Peppes, men det var bare smuler og noen skorper igjen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) U got dem munchies? Endret 21. januar 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Petter likte å være sørpe dritings i over en uke i strekk. Er da ikke noe galt i det! Minner meg på at jeg skal på polet i lunchen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tja, jeg tror jeg kunne ramset opp hvor galt det er å være dritings i en uke i strekk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Petter likte å være sørpe dritings i over en uke i strekk. Er da ikke noe galt i det! Minner meg på at jeg skal på polet i lunchen Jeg leste polen i lunchen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Petter likte å være sørpe dritings i over en uke i strekk. Er da ikke noe galt i det! Minner meg på at jeg skal på polet i lunchen Jeg leste polen i lunchen Skal handle før helgens festligheter: 3 flasker Amundsen og 1 med Morgan Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ihihii. Kjæresten min kommer i dag. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Mikkel? Var jeg som postet sangen. Mikkel satt bare å tok feil av sangteksten. Og du klarte ikke tenke deg at det var på grunn av Mikkels lille fail at jeg gjør det til ære for han? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 En kvinnelig lærer ringte hit. Hun: "Hei, Bjørn. Musa mi funker ikke" Jeg: "Fikk jeg vite noe jeg ikke ville vite nå?" Hun: "Ne*latter*heheheheeeeei" Jeg: "Vel. Hva er det som ikke funkeheheheher?" Hun: "Den *latter* lyser ikke hahaha noe sted." Samtalen gikk videre og vi klarte absolutt ikke å holde oss lenger. Beste fra samtalen må være: Hun: "Du vet det her kommer til å være morsomt så lenge man kaller det her en datamus?" Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Godt humor ikke forsvinner læll om man passerer 40 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er absolutt greit med litt musehumor ja. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Har støtt og statdig at musa ikke fungerer her også er artig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg