TheKims Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kjenner på formen at det blir en liten Braastad i dag å Hvorfor kan ikke polet åpne 9?? 1 hel time igjen med fyllanerver Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 God morgen. Naturfag hele dagen. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kjenner på formen at det blir en liten Braastad i dag å Hvorfor kan ikke polet åpne 9?? 1 hel time igjen med fyllanerver Kim? Har du vurdert å gå til legen noengang? Evt. psykolog? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kjenner på formen at det blir en liten Braastad i dag å Hvorfor kan ikke polet åpne 9?? 1 hel time igjen med fyllanerver Kim? Har du vurdert å gå til legen noengang? Evt. psykolog? Hvorfor det? Legen gidder ikke kurere fyllesyke Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som vet hvordan man regner slitasje på en bil?.. Man samler sammen all slitasjen, og kaster den opp i lufta. Da vil det regne slitasje. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kjenner på formen at det blir en liten Braastad i dag å Hvorfor kan ikke polet åpne 9?? 1 hel time igjen med fyllanerver Kim? Har du vurdert å gå til legen noengang? Evt. psykolog? Selger de konjakk der? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som vet hvordan man regner slitasje på en bil?.. Man samler sammen all slitasjen, og kaster den opp i lufta. Da vil det regne slitasje. Hahaha! Kjenner på formen at det blir en liten Braastad i dag å Hvorfor kan ikke polet åpne 9?? 1 hel time igjen med fyllanerver Kim? Har du vurdert å gå til legen noengang? Evt. psykolog? Selger de konjakk der? Nei, tenkte mer for å få hjelp til å slutte med denne overdrevne drikkingen din. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Klarer å slutte selv, men vil ikke. Hadde dødd av kjedsomhet da. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er da ikke overdreven drikking? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er da ikke overdreven drikking? Han drikker da hele tiden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du skulle fått med deg Petter i sommer... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er da ikke overdreven drikking? Han drikker da hele tiden. Nei ikke hele tiden. Drikker nok litt for ofte ja, men jeg liker å være full for da har jeg ikke angst, Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Haha, det hadde helt jeg glemt. Han var rimelig ofte oppe å nikka Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Petter likte å være sørpe dritings i over en uke i strekk. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er da ikke overdreven drikking? Han drikker da hele tiden. Nei ikke hele tiden. Drikker nok litt for ofte ja, men jeg liker å være full for da har jeg ikke angst, Og det understøtter ikke min teori, hvordan? Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Klarer å slutte selv, men vil ikke. Hadde dødd av kjedsomhet da. Skaff deg en anna hobby en drikking ^^ (din alkis^) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Og det understøtter ikke min teori, hvordan? La han være. Diskusjon.no er stappfult av folk med diverse psykotiske problemer. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ja, har vurdert bedrifts turn som et alternativ Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Og det understøtter ikke min teori, hvordan? La han være. Diskusjon.no er stappfult av folk med diverse psykotiske problemer. ok, fattern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg