Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, slang en del kikkoman oppi og. Og havsalt. Og et egg, rett og slett fordi det lå så aleine i kjøleskapet.

Gleder meg skikkelig til middag nå!

edit: Lord Britishface: Tror jeg skal stikke innom den lokale grønnsaksbutikken og prate med de bak disken angående hva som er verdt å prøve.

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Sitter på jobb og åpnet spoileren likevel jeg. Synes øvre parti var mer hot enn det nedre. Det så nesten ut som om hun hadde bleie på seg... :confused:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Oi, hele flaska med konjakken gikk i går. Havnet visst litt i det sinte hjørne og fortalte at han som bor hos Linda er en forbanna snylter :p

Dårlig råd har hu fra før av å må enda føde på en voksen mann.

Du hadde også veldig lyst til å bli som Kristen Gislefoss også, men du hadde bare linjalhår så det gikk ikke. Til og med på balla det stod bare rett ut :p

Lenke til kommentar

Oi, hele flaska med konjakken gikk i går. Havnet visst litt i det sinte hjørne og fortalte at han som bor hos Linda er en forbanna snylter :p

Dårlig råd har hu fra før av å må enda føde på en voksen mann.

Du hadde også veldig lyst til å bli som Kristen Gislefoss også, men du hadde bare linjalhår så det gikk ikke. Til og med på balla det stod bare rett ut :p

Kristen gislefoss :love: er jo mitt idol. Du skal lete lenge etter en stautere kar enn han

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...