Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå bare dikter du.

fuck you jeg har en ødelagt hand og 4-5 måneders recoverytid, kutta to sener, som de måtte hente fra langt oppe på armen for å sy fast, og jeg har tapt en 750hk skyline..

Jeg mente det med tanken. Det hørtes FOR hollywood ut. Skjønner jo at det er utrolig kjedelig, og smertefult.

Håper du unngår fyllekjøring i fremtiden, da :)

Lenke til kommentar

Troll. Du kjører Nissan Skyline R34 GTR med 750hk uten skilt i Norge, i tillegg fyllekjører. 280km/t i midtrabatt på norsk vei? Og du lever enda, pluss at du var superkjapt inne på sykehuset og reiv av noen sener som sykepleierne plastret på et annet sted. Så kjappet du deg hjem med en Skyline R32, dog bare 500hk, for å skrive svada på diskusjon.no?

Hah.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Troll. Du kjører Nissan Skyline R34 GTR med 750hk uten skilt i Norge, i tillegg fyllekjører. 280km/t i midtrabatt på norsk vei? Og du lever enda, pluss at du var superkjapt inne på sykehuset og reiv av noen sener som sykepleierne plastret på et annet sted. Så kjappet du deg hjem med en Skyline R32, dog bare 500hk, for å skrive svada på diskusjon.no?

Hah.

jeg var der 5 timer, legg deg. Jeg brater bare sannheten.

Jeg var utrolig heldig som ovberlevde.

Du har fortsatt livet i behold, iallefall :)

Av ren nyskjerrighet: Er skrivefeilene grunnet ødelagt arm?

ja..

Bundy: I want picz! eller en nyhetssak, det står garrantert i en nettavis hvis denne historien er sann :)

Hvis den er sann: Håper du kommer deg, og at du har lært til senere :)

kommer nok snart, men ikke alle trafikulykker kommer i nyhetene, jeg håper den skal komme i nyhetene da, så kan jeg skrytuw

edit: topk ikke pics, ble fraktaq i ambiulanse fort som faen..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Det hadde vært all over the news already! "Norwegian drunk shitkid races 750 horsepower Skyline through norwegian shitroads and crashes in nearly 20000 km/h AND SURVIVES! AND RECOVERS AFTER JUST THREE MINUTES!"

idiot, lå der 5 timer i overvåkning og 4 timer kirurgi...

fuck you, jeg blir fornærma, jeg har nesten opplevd døden og du flamer på meg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...