Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, den så jeg ikke komme Kevin. :tease:

Dude, den er totalvraka

¨

jeg er knust invendig. og smrter til hælvette i hånda med brukket fingre og armledd...fuck, hadde vært dqau hadde jeg ikke4 hatt rullebur.

Eid.

>Du glemmer en ting, jeg kan bare kjøpe meg en ny :D

I morgen hvis jeg vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Wow, den så jeg ikke komme Kevin. :tease:

Dude, den er totalvraka

¨

jeg er knust invendig. og smrter til hælvette i hånda med brukket fingre og armledd...fuck, hadde vært dqau hadde jeg ikke4 hatt rullebur.

FårFor å lindre såra:

Alt var din feil.

Endret av svelemoe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

når man har råd til like rå eller råere biler, who cares. bestod fylletestene, slapp å blåse i frmn greia, fordi han visste jeg var fortumla ettter å ha krædsja i 280 0hg qrulla rundt 5 ganger i lufta.. alt agvb panel var borte...

sorry wheelman, neste bil skal du få :D

komkmer til \ være borte en stund pga ødelagt hand.

Lenke til kommentar

Nå bare dikter du.

fuck you jeg har en ødelagt hand og 4-5 måneders recoverytid, kutta to sener, som de måtte hente fra langt oppe på armen for å sy fast, og jeg har tapt en 750hk skyline..

Althought kjøper ny i morra eller noe. før vi kræsja holdt jeg hånfs gotsn rn tjej, biggest mjistake, hånfs HURTS!

runkehånfs også, kan ikke skrive rett en gangm, enten pga blodtop eller promillle.

Trur han er så full at han berre fantaserer. Om han hadde kjørt i 280, hadde lappen eksplodert like fort som "bensintanken" :roll:

jeg var ekstremt heldig og hadde ekstra rullebur... Fuck you, har du ikke peiling på rullebur? alt som var igjen var ramma til rulleburet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...