Inverno Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Nei, jeg kjeder meg. Skal vi ta en runde i dag også eller`? ja seff alltid klar jeg vet du Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Er ikke rart at vi er sånn imot innvandrerne sånn som måten de oppfører seg! Kan formuleres sånn også Det hjelper jo ingen når mann tenker sånn... Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Nei, no tar eg å set på One Piece og opnar påskeegga mine. Me snakkast! kos deg da! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 ja seff alltid klar jeg vet du Good Da går jeg og legger meg Natta alle sammen Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Good Da går jeg og legger meg Natta alle sammen god natt gjør deg klar jeg er der før du aner det! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg hadde to jenter her på døra i stad. Kl var vel halv 12. Bare sendte de hjem igjen jeg. =/ Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg hadde to jenter her på døra i stad. Kl var vel halv 12. Bare sendte de hjem igjen jeg. =/ Kan jeg få spørre hvorfor? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg hadde to jenter her på døra i stad. Kl var vel halv 12. Bare sendte de hjem igjen jeg. =/ Selv om du er homofil så kunne du jo bedt dem inn og gitt oss nakenbilder da... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Noen flere som har sett denne? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=914894&hl= Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Sånn... de skulle bare hente en dvd jeg hadde brent til de. (Nei! IKKE pr0n) Og de ble da faktisk med inn en tur. Jeg bare følte for å si at jeg sendte dem hjem igjen, etterpå xD Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Noen flere som har sett denne? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=914894&hl= Herlig <3 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Håper ikke noe overville moderatorer kommer å sletter den <3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Så ufattelig bra..her legger noen meg til på MSN og jeg tror det er noen jeg kjenner og prater i hytt å pine om alt mellom himmel og jord før jeg tenker...hmm...hvem er denne personen egentlig? Haha...så ufattelig bra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 hvem var det egentlig da? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 b-real: Det var ikke meg, altså Men ja, jeg legger meg. Natta forumtroll Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 hvem var det egentlig da?Var noen fra forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Not me Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Fy fader.. Dere veit, dama mi var skikkelig deprimert og gikk ut får og gråte right? Anyway hun skrev "vanne er veldig kaldt". også fikk jeg et sammen brudd Jeg begynte og skjelve og satte meg i foster stilling. jeg klarte ikke og lage en lyd, jeg bare pustet høyt og gispet på en måte. sitter her enda og er vettskremt Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Fy fader.. Dere veit, dama mi var skikkelig deprimert og gikk ut får og gråte right? Anyway hun skrev "vanne er veldig kaldt". også fikk jeg et sammen brudd Jeg begynte og skjelve og satte meg i foster stilling. jeg klarte ikke og lage en lyd, jeg bare pustet høyt og gispet på en måte. sitter her enda og er vettskremt Kva meinte ho? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Fy fader.. Dere veit, dama mi var skikkelig deprimert og gikk ut får og gråte right? Anyway hun skrev "vanne er veldig kaldt". også fikk jeg et sammen brudd Jeg begynte og skjelve og satte meg i foster stilling. jeg klarte ikke og lage en lyd, jeg bare pustet høyt og gispet på en måte. sitter her enda og er vettskremt Du er redd for å miste henne, og slikt kan slå ut veldig veldig fysisk om du ikke lar deg selv tenke nok over det og heller skyver alt sånt bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg