Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy fader.. Dere veit, dama mi var skikkelig deprimert og gikk ut får og gråte right? Anyway hun skrev "vanne er veldig kaldt". også fikk jeg et sammen brudd :confused:

Jeg begynte og skjelve og satte meg i foster stilling. jeg klarte ikke og lage en lyd, jeg bare pustet høyt og gispet på en måte. sitter her enda og er vettskremt :scared:

Lenke til kommentar
Fy fader.. Dere veit, dama mi var skikkelig deprimert og gikk ut får og gråte right? Anyway hun skrev "vanne er veldig kaldt". også fikk jeg et sammen brudd :confused:

Jeg begynte og skjelve og satte meg i foster stilling. jeg klarte ikke og lage en lyd, jeg bare pustet høyt og gispet på en måte. sitter her enda og er vettskremt :scared:

Kva meinte ho?

Lenke til kommentar

Du er redd for å miste henne, og slikt kan slå ut veldig veldig fysisk om du ikke lar deg selv tenke nok over det og heller skyver alt sånt bort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...