Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Tricell: Min 1T var avsluttende. Tydeligvis litt forskjellig praksis på dette, men kan hende yrkesfag/påbygg holder på slik.

Dette er fordi du tok 1T på VG1, deretter R1 på VG2, så R2 på VG3. (studiespesialisering)

På yrkesfag så får man bare matte på VG1 (enten 1P eller 1T)og VG3 (enten 2P eller 2T), + eventuelt matte programfag (S1 eller R1) hvis skolen tilbyr dette, min skole gjør ikke det.

Mulig jeg misforstår deg litt her, Tricell, men på min skole kan man velge S1 istedenfor 2P eller 2T (påbygg).

Jeg nevnte at det gikk an hvis skolen tilbydde S1 matte (programfag) fremfor P2 eller T2 (fellesfag) og så velger du et programfag utpå dette igjen slik at time tallet blir 30, hvor 5 av dem er matematikk timer.

Lenke til kommentar

Forumtreff i Amsterdam og London? :D Skulle nesten fått til et i Dublin også. Har alltid hatt lyst til å dra til Irland.

Er litt gira på å joine Amsterdam opplegget, men burde bli satt opp et forumtreff før det i Oslo els. Drar ikke helt dit uten å ha møtt noen på forhånd

Lenke til kommentar

Forumtreff i Amsterdam og London? :D Skulle nesten fått til et i Dublin også. Har alltid hatt lyst til å dra til Irland.

Jeg har lyst til å dra omtrent alle steder i verden. Kun en håndfull steder jeg ikke har lyst til å dra til.

Drar til Tyskland om 10 dager ca. og Vietnam i sommer.

Oppleve kommunismen i praksis i Vietnam vettu!

Lenke til kommentar

Jeg har hus i Nederland, hvis dere trenger tak over hodet en kveld!

Forumkos i Diskuterts hus i Nederland? free-random-smileys-150.gif

Er litt gira på å joine Amsterdam opplegget, men burde bli satt opp et forumtreff før det i Oslo els. Drar ikke helt dit uten å ha møtt noen på forhånd

Veldig enig.

Lenke til kommentar

Ville du ha dratt til UAE - Dubai?

Vært flere ganger. Ikke så spesielt der. Man blir lei etter 5-10 dager da hele konseptet bygger oppunder shopping. Men mange stilig bygninger og kule fly da (jeg er flynerd så er litt opptatt av det).

Nei, virkelig? :----D

Lenke til kommentar

La oss alle bli høye i Amsterdam først, så blir ting litt lettere. :yes:

Lenke til kommentar

Ville du ha dratt til UAE - Dubai?

Vært flere ganger. Ikke så spesielt der. Man blir lei etter 5-10 dager da hele konseptet bygger oppunder shopping. Men mange stilig bygninger og kule fly da (jeg er flynerd så er litt opptatt av det).

Nei, virkelig? :----D

I sommer skal jeg fly 9 flyvninger på ca. 18 dager.

4 av de er med flyselskaper som ikke er godkjent i Europa grunnet sikkerhetsmessige hensyn.

Akk ja, hva gjør man ikke for å fly med de kuleste modellene?!

Lenke til kommentar

La oss alle bli høye i Amsterdam først, så blir ting litt lettere. :yes:

Syns synd på nederlenderne som får besøk av masse nordmenn som røyker seg mega steine og lager faen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...