Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Tricell: Min 1T var avsluttende. Tydeligvis litt forskjellig praksis på dette, men kan hende yrkesfag/påbygg holder på slik.

Dette er fordi du tok 1T på VG1, deretter R1 på VG2, så R2 på VG3. (studiespesialisering)

På yrkesfag så får man bare matte på VG1 (enten 1P eller 1T)og VG3 (enten 2P eller 2T), + eventuelt matte programfag (S1 eller R1) hvis skolen tilbyr dette, min skole gjør ikke det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gleder meg til å teste:

th_IMAG0094.jpg

hadde vert digg med en så nærme bedrift som selger ekte pizza :dribble:

*hvis noen ser dette som reklame er det bare å få moderator til å fjerne, tenkte mednerder var like interesert i feit digg mat*

Endret av Balli
Lenke til kommentar

Jeg angrer seriøst på at jeg ikke utdannet meg til skredder. Det hadde vært tøft.

Vi to på Savile Row, vi kunne eid et lite kombinert skomakeri og skredder sammen? :love:

Det hadde vært ufattelig koselig. Minner meg på at jeg må dra til London snart. Man blir litt lei av å bare se byen i bilder. Må bare finne en å dra med.

Lenke til kommentar

Tricell: Min 1T var avsluttende. Tydeligvis litt forskjellig praksis på dette, men kan hende yrkesfag/påbygg holder på slik.

Dette er fordi du tok 1T på VG1, deretter R1 på VG2, så R2 på VG3. (studiespesialisering)

På yrkesfag så får man bare matte på VG1 (enten 1P eller 1T)og VG3 (enten 2P eller 2T), + eventuelt matte programfag (S1 eller R1) hvis skolen tilbyr dette, min skole gjør ikke det.

Mulig jeg misforstår deg litt her, Tricell, men på min skole kan man velge S1 istedenfor 2P eller 2T (påbygg).

Endret av ;_;
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...