Kammizez Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg er på godt vei til å bli sivilingeniør, jeg forbeholder meg retten til å annonsere mine karakterer. Naturfag: 5 Gym: 5 T2 matte: 5 Historie: 5 Norsk: 3 (skriftlig, sidemål, og muntlig) Biologi 1: 3 (skal erstattes av Geofag 1) Disse karakterene er gode nok hvis man plusser på alderspoeng som jeg får mens jeg er i lære og realfags poeng. Så regner jeg med at jeg får 4 eller 5 i R matte og Fysikk 1. Du klarer å takle det faktum at du har jukset deg til en utdannelse? ingenting som heter T2 matte btw. og må spørre, har du tatt fagene som privatist? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg driver å lurer på å søke på en stilling som lærer i IKT-servicefag. Det kunne vært gøy? Dersom du holder ut seksuelt frustrerte pubertale gutter som ikke gidder å gjøre et døyt på skolen. More or less. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Du er pen, så du vinner "diskusjonen" deres! Hu er 14. Det der er bare creepy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Samme som "artefact", altså. Men en kunst? wut? Artefakt er et kunststykke eller et kulturminne, i mitt tilfelle er filene så viktige at de anses som en "artefakt" altså et kunststykke eller kunstobjekt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg driver å lurer på å søke på en stilling som lærer i IKT-servicefag. Det kunne vært gøy? Dersom du holder ut seksuelt frustrerte pubertale gutter som ikke gidder å gjøre et døyt på skolen. More or less. Jeg kjenner faktisk 2 som går i den klassa det gjelder. Grunnen til at stillinga er ledig er fordi læreren de hadde, som jeg også kjente, plutselig døde i jula Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er da noe som heter T2 matte. Er bare få som tilbyr det, med mindre de faktisk fjernet faget nå i år. Uansett vil T2 overskrives av R1, om jeg har skjønt systemet rett. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Du er pen, så du vinner "diskusjonen" deres! Jeg er penere, I win! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg er på godt vei til å bli sivilingeniør, jeg forbeholder meg retten til å annonsere mine karakterer. Naturfag: 5 Gym: 5 T2 matte: 5 Historie: 5 Norsk: 3 (skriftlig, sidemål, og muntlig) Biologi 1: 3 (skal erstattes av Geofag 1) Disse karakterene er gode nok hvis man plusser på alderspoeng som jeg får mens jeg er i lære og realfags poeng. Så regner jeg med at jeg får 4 eller 5 i R matte og Fysikk 1. Du klarer å takle det faktum at du har jukset deg til en utdannelse? ingenting som heter T2 matte btw. og må spørre, har du tatt fagene som privatist? Selvfølgelig er det noe som heter 2T matte, det er det jeg har nå på allmenn påbygg. Kilde http://sinus.cappelendamm.no/ Lenke til kommentar
;_; Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er da noe som heter T2 matte. Er bare få som tilbyr det, med mindre de faktisk fjernet faget nå i år. Uansett vil T2 overskrives av R1, om jeg har skjønt systemet rett. Tror han mener at det heter 2T, ikke T2. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Tricell: Jeg vet hva artefact betyr, men skjønner ikke hvordan det å laste ned nettsider er kunst. Åh, sånn å forstå. Whatever, hadde bare 1T. Endret 20. januar 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er da noe som heter T2 matte. Er bare få som tilbyr det, med mindre de faktisk fjernet faget nå i år. Uansett vil T2 overskrives av R1, om jeg har skjønt systemet rett. Om du sier det så. Jeg har hvertfall aldri hørt om det. Hvilket år tar man T2 matte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er da noe som heter T2 matte. Er bare få som tilbyr det, med mindre de faktisk fjernet faget nå i år. Uansett vil T2 overskrives av R1, om jeg har skjønt systemet rett. Dette stemmer ikke, T2 er et avsluttende fellesfag i T matte og derfor opprettholdes karakteren. R1 og R2 matte er et programfag og derfor skriver de ikke over fellesfaget T2 matte. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Du er pen, så du vinner "diskusjonen" deres! Du har åpenbart ikke sett mine bilder i RPP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er da noe som heter T2 matte. Er bare få som tilbyr det, med mindre de faktisk fjernet faget nå i år. Uansett vil T2 overskrives av R1, om jeg har skjønt systemet rett. Om du sier det så. Jeg har hvertfall aldri hørt om det. Hvilket år tar man T2 matte? Enten på VG2 ellers får man det på VG3 allmenn påbygg dersom man velger T2 fremfor P2. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Du er pen, så du vinner "diskusjonen" deres! Du har åpenbart ikke sett mine bilder i RPP. Minner meg på at jeg må få postet i RPP snart. Jeg må bare få tatt bildet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Det er da noe som heter T2 matte. Er bare få som tilbyr det, med mindre de faktisk fjernet faget nå i år. Uansett vil T2 overskrives av R1, om jeg har skjønt systemet rett. Om du sier det så. Jeg har hvertfall aldri hørt om det. Hvilket år tar man T2 matte? Trodde det ble kalt T2, ikke 2T. Det blir jo kalt R1 og R2. Tricell: Min 1T var avsluttende. Tydeligvis litt forskjellig praksis på dette, men kan hende yrkesfag/påbygg holder på slik. Endret 20. januar 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Du er pen, så du vinner "diskusjonen" deres! Hu er 14. Det der er bare creepy Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Du klarer å takle det faktum at du har jukset deg til en utdannelse? Det er bare en utdannelse dersom han kan fagstoffet, og hvis han kan det er det irrelevant om han jukset seg til det. Om han ikke kan fagstoffet har han bare et vitnemål. Å vite at man har jukset seg til et vitnemål høres langt i fra like dramatisk ut. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Trodde det ble kalt T2, ikke 2T. Det blir jo kalt R1 og R2. Greit nok, 2T. Uansett, det er godt mulig man kan ta 2T på påbygg, det vet ikke jeg noe om. Men om du ikke tar matte som programfag i 2. klasse, er P2 det eneste valget, hvertfall på min skole. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Som sagt, tror ikke det er mange skoler som tilbyr 2T. Vi fikk det ikke, så det var enten 2P, S1 eller R1 i 2.klasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg