Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Dette forumet har et stort problem, det er alltid noen som skal være et moralpoliti, de vil reagere negativt uansett dersom du tar noen snarveier fordi de synes det er uetisk, men det de ikke tenker på er at de sikkert har tatt noen snarveier selv og da blir det litt hyklersk når de angriper andre for å gjøre det samme. Eksempler på dette, forenklinger på prøver, unngå fravær, slippe unna ting osv.

Du har litt rett der.

Hvor mangr her inne har aldri gjort noe umorlaskt?

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert få. Du mener at folk egentlig bare skal foreslå noe du kan gjennomføre selv?

Om jeg er dårlig på skolen, og aldri gjør skolearbeid, skal jeg oppfordre alle andre til å drite i skolen også, fordi jeg ikke gjør det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg takker atter en gang, min artefakt fungerer utmerket på skole PC'en hvor dokumentene vises i nettleseren uten Internett. Jeg lagret filene også på skole PC'en så har jeg en backup.

Lenke til kommentar

Sikkert få. Du mener at folk egentlig bare skal foreslå noe du kan gjennomføre selv?

Om jeg er dårlig på skolen, og aldri gjør skolearbeid, skal jeg oppfordre alle andre til å drite i skolen også, fordi jeg ikke gjør det?

Nei, det er ikke det jeg sier.

Men hva med å IKKE klage, og IKKE hjelpe?

Det jeg gjør.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke det jeg sier.

Men hva med å IKKE klage, og IKKE hjelpe?

Det jeg gjør.

Tenk på stakkarne som ikke får hjelp da. Du kan ha kunnskapen, men greier kanskje ikke å utføre det i praksis. Ser ikke grunnen til at han ikke skal gi bort kunnskapen sin av den grunn.

Hvor mange psykologer greier egentlig å følge alt det de selv sier til pasienter? Betyr det at de ikke har kompetanse til å hjelpe dem?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

En artefakt?

Det er et menneskeskapt kunststykke, de filene der er en "kunst" for meg på den prøven og da kaller jeg det personlig for en artefakt.

Lenke til kommentar

Eller du kan faktisk vite hva realismen og naturalismen handlet om. Problem solved.

Det er ikke så lett, det er et omfattende emne det kan dukke opp en hvilken som helst oppgave innenfor Henrik Ibsen, Amalie Skram, Christian Krogh, Hellemyrsfolket, Et dukkehjem, Peer Gynt, Albertine, Realismen, og Naturrealismen.

Nå har jeg en "artefakt" som skal brukes imorgen som kan hjelpe meg med analyser, sammendrag, tolkninger, artikler, osv om disse personene, fortellingene, og tiden selvsagt.

Pro-tip, husk å skrive Christian Krohg, ikke Krogh.

Lenke til kommentar

Tricell, har ikke du tenkt til å studere for å bli ingeniør? Hvordan skal du klare det om du fortsetter med samme arbeidsmoral?

Det er da intet problem i å få seg en jobb man ikke kan en dritt om. Rektoren vår, som er utdannet norsklærer/lektor, har oppdatert skolens nyhetsfeed på Fronter med en grusom særskrivingsfeil.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Tricell, har ikke du tenkt til å studere for å bli ingeniør? Hvordan skal du klare det om du fortsetter med samme arbeidsmoral?

Jeg er på godt vei til å bli sivilingeniør, jeg forbeholder meg retten til å annonsere mine karakterer.

Naturfag: 5

Gym: 5

T2 matte: 5

Historie: 5

Norsk: 3 (skriftlig, sidemål, og muntlig)

Biologi 1: 3 (skal erstattes av Geofag 1)

Disse karakterene er gode nok hvis man plusser på alderspoeng som jeg får mens jeg er i lære og realfags poeng. Så regner jeg med at jeg får 4 eller 5 i R matte og Fysikk 1.

Lenke til kommentar

Så du reserverer forumkaféen til deg og dine venner? Beklager, du kan ikke gjøre det og vi "andre" forbeholder oss retten til å reagere når du uttaler deg på en dårlig måte.

Kan ikke du bare dra bort din slemme mann? Jeg har prøvd å ignorere deg, men det var vanskelig. Så hvis ikke du stikker, stikker jeg.

Gi meg en advarsel, jeg blir borte uansett. Hvertfall for en stund.

Du er pen, så du vinner "diskusjonen" deres! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...