Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snittleif: Ingen som har bedt deg bry deg heller :)

Hvorfor si ifra at vi sikkert vil reagere, da du selv ikke blir sjokkert over at vi ikke bryr oss?

Jeg sa noen. Og i dette tilfellet så gjaldt ikke det deg og noen andre.

Så du reserverer forumkaféen til deg og dine venner? Beklager, du kan ikke gjøre det og vi "andre" forbeholder oss retten til å reagere når du uttaler deg på en idiotisk måte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nå blir jeg borte for et kort øyeblikk da jeg må kvalitetskontrollere min "artefakt" slik at den fungerer feilfritt imorgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Dette forumet har et stort problem, det er alltid noen som skal være et moralpoliti, de vil reagere negativt uansett dersom du tar noen snarveier fordi de synes det er uetisk, men det de ikke tenker på er at de sikkert har tatt noen snarveier selv og da blir det litt hyklersk når de angriper andre for å gjøre det samme. Eksempler på dette, forenklinger på prøver, unngå fravær, slippe unna ting osv.

Lenke til kommentar

Dette forumet har et stort problem, det er alltid noen som skal være et moralpoliti, de vil reagere negativt uansett dersom du tar noen snarveier fordi de synes det er uetisk, men det de ikke tenker på er at de sikkert har tatt noen snarveier selv og da blir det litt hyklersk når de angriper andre for å gjøre det samme. Eksempler på dette, forenklinger på prøver, unngå fravær, slippe unna ting osv.

Hadde aldri trodde jeg skulle vært enig med deg! men du sa noe smart der altså!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...