Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det å hyre klikke for å lagre siden det fungerer ikke helt, fordi da blir siden delt opp i masse forskjellige fil typer noe som blir et rot.

Hvilken browser bruker du?

Jeg får bare en fil i Chorme ;)

Når noen stiller enkle spørsmål kan du ikke gå ut i fra at de bruker samme elendige drittbrowser som deg når du prøver å svare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å hyre klikke for å lagre siden det fungerer ikke helt, fordi da blir siden delt opp i masse forskjellige fil typer noe som blir et rot.

Hvilken browser bruker du?

Jeg får bare en fil i Chorme ;)

Når noen stiller enkle spørsmål kan du ikke gå ut i fra at de bruker samme elendige drittbrowser som deg når du prøver å svare.

veldig rart at det funker i firefox også ;) skulle tro du ble missbrukt som barn, for maken til drittunge som deg skal man lete lenge etter!

alltid sur, grinete og sinna!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Kan jeg fortsette her eller bør jeg ta det i en egen tråd?

Du, Tricell, burde alltid være i en egen tråd.

Det er dessverre ikke aktuelt da jeg liker å cruise rundt på forumet. Hvis dere misliker meg så hold dere unna "Jobb og utdanning", "Off topic" og "Samfunn" kategoriene fordi disse er mitt habitat på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg kan ikke tro at dere nettopp hjalp Tricell å jukse på en prøve.

Nei det er ikke juks! alle hjelpemidler er tillatt bortsett fra kommunikasjon og derfor blir Internett stengt. Men gratulerer du skjønte hva dette skulle brukes til, det skal benyttes imorgen i en tentamen om Realismen/naturalismen og da trenger jeg 11 forskjellige store artikler med over 50,000or på prøven slik at jeg kan skrive gode sammendrag, analyser, tolkninger osv.

Lenke til kommentar

Jeg vet folk kommer til å reagere på denne, men jeg liker faktisk Tricell litt.

Du er 14 år og jente. Du har ikke stemmerett på barnas dag engang.

Vi bryr oss ikke :)

Hun er da 15 ;)

min feil, BEKLAGER!

Endret av Yavel
Lenke til kommentar

Ja, vi misliker deg, Tricell :)

Jeg er selvsagt ikke her for å skaffe meg "venner", det står på profilen at min policy er en isolasjonistisk doktrine, som betyr at jeg ønsker å holde meg utenfor det "internasjonale" altså *ikke* alliere meg og bli bedre kjent med andre offentlig.

Fint for deg. Du er ihvertfall på ignoreringslista mi fra nå av. Merkelig at du ikke har havnet der før :fun:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Eller du kan faktisk vite hva realismen og naturalismen handlet om. Problem solved.

Det er ikke så lett, det er et omfattende emne det kan dukke opp en hvilken som helst oppgave innenfor Henrik Ibsen, Amalie Skram, Christian Krogh, Hellemyrsfolket, Et dukkehjem, Peer Gynt, Albertine, Realismen, og Naturrealismen.

Nå har jeg en "artefakt" som skal brukes imorgen som kan hjelpe meg med analyser, sammendrag, tolkninger, artikler, osv om disse personene, fortellingene, og tiden selvsagt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...