awezum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 men barene-tv går jo kl 18:00 Barnetv går døgnet rundt nå tildags Har du aldri sett på disneychannel? Men sa ikke du at du så på nrk1? Sier bare "ÆÆÆNDAAAL" Arendal har til og med sitt eget band ! http://www.youtube.c...h?v=bkpevyizLcs er jo mye bedre Værste jeg har hørt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Kan jeg fortsette her eller bør jeg ta det i en egen tråd? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Værste jeg har hørt Men det er fakta! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Uhg, jeg må til Oslo. Jeg hater Oslo. Forhåpentligvis får jeg meg en bukse og noen nye sko, da Jeg dro til Oslo, men jeg glemte penger og måtte dra hjem i skam. C'est la vie. Tok du båten? Jeg har aldri vært på Nesodden. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Kan jeg fortsette her eller bør jeg ta det i en egen tråd? Korte spørsmål er tillatt! Er det mulig å lagre en nettside på datamaskinen slik at den kan åpnes i frakoblet modus? for eksempel en Wikipedia artikkel hvor du ikke har kopiert teksten og lagt den inn på Word, men du har lagret siden på samme måte som man kan lagre en forumtråd på datamaskinen. Er dette mulig? høyreklikk lagre som? Han snakker om en nettside, ikke et bilde. Les posten hans før du svarer dumt. For oss som bruker Chorme, så kan du høyreklikke på en internett side og lagre den! Endret 20. januar 2011 av Yavel 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tok du båten? Jeg har aldri vært på Nesodden. regner med det er en ganske lang omvei å kjøre rundt hele fjorden, isteden for å ta en båt over. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Han snakker om en nettside, ikke et bilde. Les posten hans før du svarer dumt. Høgreklikk, lagre side som? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Han snakker om en nettside, ikke et bilde. Les posten hans før du svarer dumt. Høgreklikk, lagre side som? Vi må alle skjønne det at han snakker om seg selv Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tok du båten? Jeg har aldri vært på Nesodden. Tsh, Coa bor på Grünerløkka, han! Ifølge Wikiepdia og hvis vi tar det utifra Seljeveien. Høh, stalkerskills! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det å hyre klikke for å lagre siden det fungerer ikke helt, fordi da blir siden delt opp i masse forskjellige fil typer noe som blir et rot. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det å hyre klikke for å lagre siden det fungerer ikke helt, fordi da blir siden delt opp i masse forskjellige fil typer noe som blir et rot. Hvilken browser bruker du? Jeg får bare en fil i Chorme Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det å hyre klikke for å lagre siden det fungerer ikke helt, fordi da blir siden delt opp i masse forskjellige fil typer noe som blir et rot. Hvilken browser bruker du? Jeg får bare en fil i Chorme Samme som deg, men når jeg lagrer filen i mappen, så trykker jeg på ikonet for wikipedia i mappen da åpnes denne så er det masse forskjellige fil typer, bilde filer, scripts filer, osv Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tok du båten? Jeg har aldri vært på Nesodden. Nei, jeg svømte like godt over jeg. Neida, jeg tok båten selvfølgelig. Det er ikke så mange andre måter å komme seg til Nesodden på, men mindre man kjører bil. Nesodden er et flott sted det, sånn rent bortsett fra at det ikke er noe å gjøre. Mye skog da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det å hyre klikke for å lagre siden det fungerer ikke helt, fordi da blir siden delt opp i masse forskjellige fil typer noe som blir et rot. Hvilken browser bruker du? Jeg får bare en fil i Chorme Samme som deg, men når jeg lagrer filen i mappen, så trykker jeg på ikonet for wikipedia i mappen da åpnes denne så er det masse forskjellige fil typer, bilde filer, scripts filer, osv du må finne html fila, og åpne den! men det er viktig at du kopierer hele mappa! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tsh, Coa bor på Grünerløkka, han! Ifølge Wikiepdia og hvis vi tar det utifra Seljeveien. Høh, stalkerskills! Jeg bor nok ikke på Grünerløkka, nei. Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg forsøkte noe nytt, det jeg gjorde er som følgende: Høyreklikk --> lagre som --> filtype --> Nettside, kun HTML --> lagre Fungerer dette? når jeg åpner den da kommer det sånn "file:///C:/Users/..." i URL tekstboksen på nettleseren noe som indikerer at nettsiden er lagret på harddisken. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg forsøkte noe nytt, det jeg gjorde er som følgende: Høyreklikk --> lagre som --> filtype --> Nettside, kun HTML --> lagre Fungerer dette? når jeg åpner den da kommer det sånn "file:///C:/Users/..." i URL tekstboksen på nettleseren noe som indikerer at nettsiden er lagret på harddisken. ja skulle tro det funker men lagre den rett på minne pennen Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg forsøkte noe nytt, det jeg gjorde er som følgende: Høyreklikk --> lagre som --> filtype --> Nettside, kun HTML --> lagre Fungerer dette? når jeg åpner den da kommer det sånn "file:///C:/Users/..." i URL tekstboksen på nettleseren noe som indikerer at nettsiden er lagret på harddisken. ja skulle tro det funker men lagre den rett på minne pennen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Kan jeg fortsette her eller bør jeg ta det i en egen tråd? Du, Tricell, burde alltid være i en egen tråd. Endret 20. januar 2011 av bazukh 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Da lagrer jeg den i en egen mappe på minnepennen. Takk for hjelpen. Ellers ville det ha blitt tungvint fordi det er over 50,000 ord som skal lagres og være tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg