Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg fortsette her eller bør jeg ta det i en egen tråd?

Korte spørsmål er tillatt!

Er det mulig å lagre en nettside på datamaskinen slik at den kan åpnes i frakoblet modus? for eksempel en Wikipedia artikkel hvor du ikke har kopiert teksten og lagt den inn på Word, men du har lagret siden på samme måte som man kan lagre en forumtråd på datamaskinen.

Er dette mulig?

høyreklikk lagre som?

Han snakker om en nettside, ikke et bilde. Les posten hans før du svarer dumt.

For oss som bruker Chorme, så kan du høyreklikke på en internett side og lagre den!

Endret av Yavel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det å hyre klikke for å lagre siden det fungerer ikke helt, fordi da blir siden delt opp i masse forskjellige fil typer noe som blir et rot.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det å hyre klikke for å lagre siden det fungerer ikke helt, fordi da blir siden delt opp i masse forskjellige fil typer noe som blir et rot.

Hvilken browser bruker du?

Jeg får bare en fil i Chorme ;)

Samme som deg, men når jeg lagrer filen i mappen, så trykker jeg på ikonet for wikipedia i mappen da åpnes denne så er det masse forskjellige fil typer, bilde filer, scripts filer, osv

Lenke til kommentar

Tok du båten? Jeg har aldri vært på Nesodden. :ph34r:

Nei, jeg svømte like godt over jeg. Neida, jeg tok båten selvfølgelig. Det er ikke så mange andre måter å komme seg til Nesodden på, men mindre man kjører bil. Nesodden er et flott sted det, sånn rent bortsett fra at det ikke er noe å gjøre. Mye skog da.

Lenke til kommentar

Hvilken browser bruker du?

Jeg får bare en fil i Chorme ;)

Samme som deg, men når jeg lagrer filen i mappen, så trykker jeg på ikonet for wikipedia i mappen da åpnes denne så er det masse forskjellige fil typer, bilde filer, scripts filer, osv

du må finne html fila, og åpne den! men det er viktig at du kopierer hele mappa!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg forsøkte noe nytt, det jeg gjorde er som følgende:

Høyreklikk --> lagre som --> filtype --> Nettside, kun HTML --> lagre

Fungerer dette? når jeg åpner den da kommer det sånn "file:///C:/Users/..." i URL tekstboksen på nettleseren noe som indikerer at nettsiden er lagret på harddisken.

Lenke til kommentar

Fungerer dette? når jeg åpner den da kommer det sånn "file:///C:/Users/..." i URL tekstboksen på nettleseren noe som indikerer at nettsiden er lagret på harddisken.

ja skulle tro det funker :p men lagre den rett på minne pennen ;)

Lenke til kommentar

ja skulle tro det funker :p men lagre den rett på minne pennen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Da lagrer jeg den i en egen mappe på minnepennen. Takk for hjelpen. Ellers ville det ha blitt tungvint fordi det er over 50,000 ord som skal lagres og være tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...