Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Vil ikke"

 

Du må komme med en bedre grunn. :p Ås eier.

Ok. En jente der som er veldig keen på å "møtes" igjen. Problem: Jeg lå med søstra hennes, i senga hennes, mens hun var hjemme. Hun fant kinda ut det, og er ganske pågående. Prøver å ungå å møte henne. Det er en av grunnen til å ikke søke ås.

Lenke til kommentar

Lars... kan du fortelle meg den dagen quoting blir forbudt? Takker på forhånd på svar, i og med at jeg kanskje får en eller annen form for straff fordi jeg er litt "frekk".

Unødvendig quoting er allerede "forbudt". I de aller, aller fleste tilfellene vil du ikke få noen større reaksjon enn tilsnakk eller at moderator redigerer posten din da. Men i enkelte tilfeller har det blitt utdelt advarsler for det. Da er det gjerne at tilsnakk ikke fungerer eller at det blir gjort på trass og provokasjon.

Du kan lese litt mer her:

https://www.diskusjon.no/topic/1868195-nettiketten-fra-2000-tallet/#Hva_er_.22un.C3.B8dvendig_quoting.22.3F

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å tro at du har hatt sex i det hele tatt, jeg.

Haha, jeg så først dette som en komentar til L4r5. Litt sånn: "Faen å grinete du er! Har du ikke fått duppa'n på en stund ell?"

 

Innså med litt kikking at det ikke hadde med det å gjøre. Jeg er enig med deg, det virker som Sk!ppy er litt for skrytete :p

 

jeg regner med at det var pyramider i hytt og banan

Dingdingding! You are teh winrar!

I lurv being teh winrar :love:

Lenke til kommentar

Ok. En jente der som er veldig keen på å "møtes" igjen. Problem: Jeg lå med søstra hennes, i senga hennes, mens hun var hjemme. Hun fant kinda ut det, og er ganske pågående. Prøver å ungå å møte henne. Det er en av grunnen til å ikke søke ås.

 

Jeg hadde trodd på deg hvis det ikke hadde vært for at du tullet.

Lenke til kommentar

Ok. En jente der som er veldig keen på å "møtes" igjen. Problem: Jeg lå med søstra hennes, i senga hennes, mens hun var hjemme. Hun fant kinda ut det, og er ganske pågående. Prøver å ungå å møte henne. Det er en av grunnen til å ikke søke ås.

 

uhh, Hva heter hun? :whistle:

Går du på Ås burde du vite hvem det er. Full av brunkrem, og bergenser. Send PM om du klarer å finne ut av det.

 

Ok. En jente der som er veldig keen på å "møtes" igjen. Problem: Jeg lå med søstra hennes, i senga hennes, mens hun var hjemme. Hun fant kinda ut det, og er ganske pågående. Prøver å ungå å møte henne. Det er en av grunnen til å ikke søke ås.

 

Jeg hadde trodd på deg hvis det ikke hadde vært for at du tullet.

Ok.

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å tro at du har hatt sex i det hele tatt, jeg.

Haha, jeg så først dette som en komentar til L4r5. Litt sånn: "Faen å grinete du er! Har du ikke fått duppa'n på en stund ell?"

 

Innså med litt kikking at det ikke hadde med det å gjøre. Jeg er enig med deg, det virker som Sk!ppy er litt for skrytete :p

Nei, nei! Jeg ville da ikke sendt noe sånt i Lars sin retning. Lars er jo bare en god koseklump. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...