Coa Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Uhg, jeg må til Oslo. Jeg hater Oslo. Forhåpentligvis får jeg meg en bukse og noen nye sko, da Jeg har bodd i Oslo i ca. 1måned nå. Trives veldig. Du bor på vestkanten, jeg må bevege meg ned mot Oslo S Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er litt irriterende å snuble i sitt eget hår, det må jeg innrømme. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er litt irriterende å snuble i sitt eget hår, det må jeg innrømme. Jeg veit. Pluss at det lugger i bakhodet når man driter Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Heisann! Noe liv i dere i kveld da? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Heisann! Noe liv i dere i kveld da? Det er vel ikke kveld enda? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Eple: Er ganske så grei denne også, er ikke noe superfan av han..men skriver noen ganske så greie tekster. Ihvertfall hvis man kjenner til det hatet som han skriver om tider: Endret 20. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: Carlsberg er godt ja Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Kim: Genial kommentar :!: For han var ikke fin ihvertfall, så da står det bare igjen at Carlsberg er godt "skål" Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Kim: Genial kommentar :!: For han var ikke fin ihvertfall, så da står det bare igjen at Carlsberg er godt "skål" Skål kompis. Har ikke pils så må ta en Braastad istede Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Kan ikke drikke ennå, etter April er over så Kan jeg kanskje drikke med god samvittighet på mange år. MEN uansett skåle kan man "skål" Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er litt irriterende å snuble i sitt eget hår, det må jeg innrømme. Jeg veit. Pluss at det lugger i bakhodet når man driter Bare å la være å dusje på en uke, så driter man igjennom en egg deler Split poop ftw Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Kan ikke drikke ennå, etter April er over så Kan jeg kanskje drikke med god samvittighet på mange år. MEN uansett skåle kan man "skål" Når du blir frisk igjen så må vi få opp leververdien igjen Galgen humor. Hur går det med mannen ellers? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Bare å la være å dusje på en uke, så driter man igjennom en egg deler Split poop ftw om jeg fikk noen frysninger nå? Ja, det gjorde jeg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Uhg, jeg må til Oslo. Jeg hater Oslo. Forhåpentligvis får jeg meg en bukse og noen nye sko, da Jeg har bodd i Oslo i ca. 1måned nå. Trives veldig. Du bor på vestkanten, jeg må bevege meg ned mot Oslo S Oslo S ja. Det stygge arret i Oslo. Oslo sin skamplett numero uno! Var på Oslo S i ca. et kvarter og ble tilbudt 3 forskjellige typer knark, og så et butikktyveri. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er glad jeg bor i Bergen enkelte ganger når jeg ser hvilke mennesker som saumfares på Oslo S. Like creepy å gå gjennom der hver gang jeg er i Oslo. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Bare å la være å dusje på en uke, så driter man igjennom en egg deler Split poop ftw om jeg fikk noen frysninger nå? Ja, det gjorde jeg Du får enda mere frysninger visst du driter murstein å hele manken dras med Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg har aldri vært i Oslo. Med mindre man regner Gardermoen som det? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg har aldri vært i Oslo. Med mindre man regner Gardermoen som det? Gardermoen er ca. 25min unna Oslo S med bil 19min unna med flytoget. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Kan ikke drikke ennå, etter April er over så Kan jeg kanskje drikke med god samvittighet på mange år. MEN uansett skåle kan man "skål" Når du blir frisk igjen så må vi få opp leververdien igjen Galgen humor. Hur går det med mannen ellers? Leververdiene må opp igjen da ja :!: Ganske så greit, mye dårlig..men kuren fungerer Så er ikke mye som skjer om dagen egentlig sånn sett. Med deg da? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Du får enda mere frysninger visst du driter murstein å hele manken dras med Au, Kim. Au. Jeg begynner å bli mer og mer fornøyd med at jeg plutselig ble 20 cm kortere på håret for 2 uker siden 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg