Catkin Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nå ligger du tynt an Jeg veit.. Hater meg selv nå Å gid, du rumpeslikker meg ikke. Det er verdens undergang. Jeg må jo få bekreftelse fra dere at jeg er vakker. Gjerne hele tiden. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nei, jeg vet veldig godt at jeg ikke ser ut som hun der. Jeg har da ikke så forvrengte sanseinntrykk. Og jeg drikker ikke smoothie fordi jeg skal være sunn (da jeg ofte har litt is i osv). Jeg syns det smaker godt. Har du litt is i :O skikkelig usunt! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Å gid, du rumpeslikker meg ikke. Det er verdens undergang. Jeg må jo få bekreftelse fra dere at jeg er vakker. Gjerne hele tiden. Din humor. Godkjent. @Mchansern: Skuffa over deg. Trodde du, av alle, hadde selvrespekt nok til å ikke legge ut bilder som er eldre enn internett. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ja, og jeg spiser til og med sjokolade i skrivende stund!! Noen må bare stoppe meg. Jeg er helt vill. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Uhg, jeg må til Oslo. Jeg hater Oslo. Forhåpentligvis får jeg meg en bukse og noen nye sko, da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 @Mchansern: Skuffa over deg. Trodde du, av alle, hadde selvrespekt nok til å ikke legge ut bilder som er eldre enn internett. Jeg vet. Dessverre var det snakk om kake og fattyness og da er dette bilde obligatorisk selv om det er pre-Jesus sin tid. Uhg, jeg må til Oslo. Jeg hater Oslo. Forhåpentligvis får jeg meg en bukse og noen nye sko, da Jeg har bodd i Oslo i ca. 1måned nå. Trives veldig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Oslo er awesome. Filservere som tryner, not so much. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hvor i Oslo bor du Hansern? Bare å komme på besøk til meg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg vet. Dessverre var det snakk om kake og fattyness og da er dette bilde obligatorisk selv om det er pre-Jesus sin tid. Dette er ingen unnskyldning. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg liker kun kebab hvis det er ordentlig kjøtt i den. Har opplevd å bli skuffa mange ganger. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 En konjakk i glasset er bedre enn 10 på taket. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nicki Minaj feat. Eminem - Roman's Revenge er merkelig fengende. Jeg føler meg som den eneste personen som liker den, ikke en gang min storebror som visstnok LIKER hiphop takler den. :< Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nicki Minaj feat. Eminem - Roman's Revenge er merkelig fengende. Jeg føler meg som den eneste personen som liker den, ikke en gang min storebror som visstnok LIKER hiphop takler den. :< Småkul låt, hørt Die Antwoord? http://www.youtube.com/watch?v=KbW9JqM7vho Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Looord, jeg begynner å få langt hår, og jeg skal ikke klippe meg før mars, minst. Type dette: 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ja, det var langt hår gitt. Aldri sett lenger. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ja, det var langt hår gitt. Aldri sett lenger. For meg går grensen lenge før det der. Er uvant å ha hår som går helt ned til nesen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg har hørt Die Antwoord. Sært. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ja, det var langt hår gitt. Aldri sett lenger. For meg går grensen lenge før det der. Er uvant å ha hår som går helt ned til nesen. Skjønner det. Du må liksom passe litt på hvor du går, så du ikke snubler og lugger deg selv.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg