KvitKnekt Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Vi bruker Snow Distribution vi her. Fungerer veldig greit! Fra min side oppdateres alt automatisk hver gang jeg restarter PC-en. Og all installasjon av programmer skjer stort sett gjennom snow der alt av lisenser og slikt blir behandlet av snow. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg har utplassering på UiO, her er det avanserte systemer Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Vi bruker Snow Distribution vi her. Fungerer veldig greit! Fra min side oppdateres alt automatisk hver gang jeg restarter PC-en. Og all installasjon av programmer skjer stort sett gjennom snow der alt av lisenser og slikt blir behandlet av snow. Huh, artig. Vi bruker bare Snow Inventory hittil. Kanskje jeg skal ta det opp på neste avdelingsmøte, det å se på det som et alternativ. In other news; Jeg har fått laptop-sekken min i dag. Endret 20. januar 2011 av bazukh Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Liker systemet med snow. Har ingen aning hvordan det er i andre enden da. Hvor enkelt det er for support-avdelingen vår. Men etter det jeg har skjønt virker det ganske enkelt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 WARNING: PICTURES MIGHT CAUSE DISCOMFORT AND ENVY Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Marsipan eier rumpestumpen din. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Opplest, godkjent og vedtatt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Marsipan eier rumpestumpen din. HÆ HVA SA DU? HAR DU SMURT INN RUMPESTUMPEN DIN MED MARSIPAN OG VIL AT FOLK SKAL SLIKKE? FAEN ASS DU ER SYK. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 meh, marsipan Maripan Kake 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg kjøpte kake til meg selv Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Vi hadde også marsipankake i dag. Men ugh. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Maripan Kake Næmmen, liker du ikke kake? Virkelig? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 meh, marsipan Maripan Kake Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Maripan Kake Næmmen, liker du ikke kake? Virkelig? Hu er ikke aleine om det. Kake Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hva fan er det du sier, mann? Liker du ikke kake? Hva er det å ikke like med kake? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Kake er digg da. Brownies og rullekake ligger ganske høyt på lista. Bløtekake/marsipankake er ikke så godt da, det er jo nesten bare krem. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hva fan er det du sier, mann? Liker du ikke kake? Hva er det å ikke like med kake? Jeg liker ikke søtt bakverk. Vet ikke hvorfor, er bare ikke noe glad i det. Liker forøvrig ikke sjokolade heller Eller omtrent noe annet godteri Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hva fan er det du sier, mann? Liker du ikke kake? Hva er det å ikke like med kake? Jeg liker ikke søtt bakverk. Vet ikke hvorfor, er bare ikke noe glad i det. Liker forøvrig ikke sjokolade heller Eller omtrent noe annet godteri Samme her. Kake er ikke noe godt. Blir kvalm av det. Smultringer er godt, da. Men det er så jævli fett. Spiser det kanskje 2 ganger i året. Ellers spiser jeg veldig lite sjokolade (jeg liker det, men det er ikke dritgodt), og andre søtsaker. Potetgull er vel det mest vanlige, om noe. Drikker alt for mye light brus, da. Alt for mye. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Maripan Kake Næmmen, liker du ikke kake? Virkelig? Nei, jeg gjør ikke det. Hater familieselskaper og bursdag. Alle skal forsøke å få deg til å smake på alt du vet du ikke liker. Gi meg heller en skikkelig digg smoothie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg