Slimda Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 You fix? Som i du har fikset, eller skal fikse? I så fall, info? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Qlimax i amster next year veit jeg ! Det må jeg få til snart. Gjelder bare å finne noen å dra med. Har hatt drit lyst lenge å dra på Qlimax. Må prøve å få det til en gang. Skal vi dra sammen? Hopper meg på denne! Forumtreff i Amsterdam? Lett! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Eeeeeeeeller hva med Defcon i juni? http://www.q-dance.com.au/q/page/783:defqon1_festival Defqon seff... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Qlimax i amster next year veit jeg ! Det må jeg få til snart. Gjelder bare å finne noen å dra med. Har hatt drit lyst lenge å dra på Qlimax. Må prøve å få det til en gang. Skal vi dra sammen? Hopper meg på denne! Forumtreff i Amsterdam? Lett! Hvis tilfelle er vi alle til stede i kropp men ikke i sjel Lenke til kommentar
awezum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 skulle vært med på defcon, men jeg fyller ikke 18 før 14 august D: men ja, forumtreff i amster hadde vært sykt awesome Lenke til kommentar
awezum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 skulle vært med på defcon, men jeg fyller ikke 18 før 14 august D: men ja, forumtreff i amster hadde vært sykt awesome btw http://www.youtube.com/watch?v=iXErRBKIVmA&feature=player_embedded#! qlimax 10 omg JIZZ Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Qlimax i amster next year veit jeg ! Det må jeg få til snart. Gjelder bare å finne noen å dra med. Har hatt drit lyst lenge å dra på Qlimax. Må prøve å få det til en gang. Skal vi dra sammen? Hopper meg på denne! Forumtreff i Amsterdam? Lett! Hvis tilfelle er vi alle til stede i kropp men ikke i sjel Tilstede, ikke i egen kropp, men med egen sjel, og i en annen kropp, eller noe... Hørtes dyrt ut Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jau men vi kan godt få i gang et forumtreff i Amsterdam 28. til 29. november Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Smell opp tråd, KvitKnekt! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg blir 18 i sommer, håper på Qlimax neste år eller til høsten(?) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Smell opp tråd, KvitKnekt! Coming up! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 You fix? Som i du har fikset, eller skal fikse? I så fall, info? Jeg fiksa. Smekka inn en XP-cd og kjørte reperasjon for å se om det hjalp. Og det gjorde det visst. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Haha. For et system. CD-er! Har ikke jeg brukt på flere år! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1291333 Endret 20. januar 2011 av KvitKnekt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Haha. For et system. CD-er! Har ikke jeg brukt på flere år! Har dere sånn derre fancy drag and drop-deployment? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Neh. Vi starter bare nettverksboot, så er PC-en preppet og klar en time etterpå, med ferdig aktivert windows og grunnpakke (office++) installert. Så pakker vi PC-en i en boks og sparker den ut på gangen til posten henter den. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Neh. Vi starter bare nettverksboot, så er PC-en preppet og klar en time etterpå, med ferdig aktivert windows og grunnpakke (office++) installert. Så pakker vi PC-en i en boks og sparker den ut på gangen til posten henter den. SCCM? WDS? anna jallasystem? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Når alle er på plass i den nye domenet, skal vi ha på plass drag and drop-deployment(som har en navn jeg ikke husker). Det blir sweet. Men så er det ikke sånn at det er så mange nye pc-er som settes opp at det er noe særlig problem nå, egentlig. Men nei, jeg setter ikke opp PC-er fra bunn av og bruker XP-cden til det, men for å få tak på reperasjonsverktøyet som ligg i XP-installasjonsplata, måtte jeg nesten bruke plata. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 C00l. Husker jeg prøvde å sette opp WDS på en 08 server i lærlingetia. Det fungerte halvveis. Men det var mye enklere å se flyvende griser ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg