Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Dere IT-mennesker. Jeg har et problem. Jeg har én PC som ikke vil inn i det ene domenet vårt. "Network path not found". Problemet er jo at det stort sett er et problem som oppstår på enten alle eller ingen maskiner. Men det gjelder bare denne ene. :ermm: Noen som har noen tanker? :fun:

Som jeg ville gjort: Sjekket drivere - Hvis de er der installere på nytt

 

2. gitt den til noen andre og si meeehhhhhh

Du kommer langt i livet som IT-Support. :thumbup::D

klart det :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, første spørsmål. Hvilket OS kjører boksen?

XP, som 98% av alle de andre PC-ene i domenet. 2003-server.

 

Som jeg ville gjort: Sjekket drivere - Hvis de er der installere på nytt

 

2. gitt den til noen andre og si meeehhhhhh

Hmmm. Ja, den har vært litt kasteball her nå, og nå er det min tur til å prøve finne ut av det. :p Greia er at den har vært i domene, også mista den plutselig kontakten. Ehee. -.-

Lenke til kommentar

Vel, første spørsmål. Hvilket OS kjører boksen?

XP, som 98% av alle de andre PC-ene i domenet. 2003-server.

 

Som jeg ville gjort: Sjekket drivere - Hvis de er der installere på nytt

 

2. gitt den til noen andre og si meeehhhhhh

Hmmm. Ja, den har vært litt kasteball her nå, og nå er det min tur til å prøve finne ut av det. :p Greia er at den har vært i domene, også mista den plutselig kontakten. Ehee. -.-

Prøv å gi den et nytt navn kan være den får konflikt med seg selv hvis den fortsatt ligger i AD ( hvis det er AD dere bruker)

Lenke til kommentar

Har vert borti det, men husker ikke hva som var galt :p

Så husk, Petter, husk! Ikke la alderen ta deg ennå! :tease:

 

 

edit: Slimda: Det er ikke mer av feilmeldinga enn at den ikke kan meldes inn i domene fordi den ikke finner nettverksstien. :shrug: Jeg har googlet, og som sagt; det ser ut til å være et problem som enten rammer alle eller ingen, og ofte i kombinasjonen XP og 2008-server. Alle løsningene som har blitt foreslått er allikevel sjekket, og det funker ikke. -.-

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

edit: Slimda: Det er ikke mer av feilmeldinga enn at den ikke kan meldes inn i domene fordi den ikke finner nettverksstien. :shrug: Jeg har googlet, og som sagt; det ser ut til å være et problem som enten rammer alle eller ingen, og ofte i kombinasjonen XP og 2008-server. Alle løsningene som har blitt foreslått er allikevel sjekket, og det funker ikke. -.-

Ikke mer av feilmeldinga? Hmm, ingenting i systemloggen heller?

*klø seg i skjegget*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...