Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Midtlivskrise FØR du er 20. Good sir? You are fucked!

Jeg har hatt en pågående midtlivskrise siden jeg var 17. :(

jeg måtte seriøst regne ut om jeg ble 22 eller ikke... Hadde faen glemt hvor gammel jeg er :ninja:

Sånn er det å bli gammel. Jeg er stadig forvirra over hvor gammel jeg er. :( Eneste som er sikkert er at jeg har lov til å kjøpe egen øl og tobakk, så jeg tar jo maks 4 år feil når noen spør. :ermm:

Lenke til kommentar

Lost er en serie som har null handling, men som på magisk vis klarer å fenge hjernedøde zygoter.

Null handling? Da tørr jeg å påstå at du er den hjernedøde. :)

Gratulerer med "tard of the year award". :wee: Hvor er handlingen i Lost? Den forsvant etter ca midt i sesong 1. Gnåling opp og ned i mente om samma greia, spunnet videre og trukket ut i det uendelige slik at hele handlingen ble ødelagt av seg selv.

Jeg snurrer 30 om få dager. =(

Godt jobbet. Helt fantastisk godt jobbet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

20 år... halvveis til førti det. Eller, når du har levd 3x den tiden du har levd nå, så er du snart pensjonist... For ikke å snakke om 1/5 til hundre, og statistisk sett, rett over 25% (1/4) av livet ditt er bak deg allerede.

Nei, jeg gleder meg IKKE til jeg blir 20 om 2 måneder og 1 dag.

heeeaaaah, likte den, men man må jo bare se posetivt fremover. Bedre å få frem det posetive med å fylle år enn det negative.

Vel, klarer ikke å se noe positivt med å fylle år gitt :p

Midtlivskrise FØR du er 20. Good sir? You are fucked!

Hehe, den har vært der siden jeg krasjet på sykkel og fikk kraniebrudd med påfølgende hjerneblødning som 14-åring :p

Lenke til kommentar

Dere IT-mennesker. Jeg har et problem. Jeg har én PC som ikke vil inn i det ene domenet vårt. "Network path not found". Problemet er jo at det stort sett er et problem som oppstår på enten alle eller ingen maskiner. Men det gjelder bare denne ene. :ermm: Noen som har noen tanker? :fun:

Vel, første spørsmål. Hvilket OS kjører boksen?

Lenke til kommentar

Dere IT-mennesker. Jeg har et problem. Jeg har én PC som ikke vil inn i det ene domenet vårt. "Network path not found". Problemet er jo at det stort sett er et problem som oppstår på enten alle eller ingen maskiner. Men det gjelder bare denne ene. :ermm: Noen som har noen tanker? :fun:

Som jeg ville gjort: Sjekket drivere - Hvis de er der installere på nytt

2. gitt den til noen andre og si meeehhhhhh

Lenke til kommentar

Som jeg ville gjort: Sjekket drivere - Hvis de er der installere på nytt

2. gitt den til noen andre og si meeehhhhhh

Du kommer langt i livet som IT-Support. :thumbup::D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...