Mikkel™ Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Midtlivskrise FØR du er 20. Good sir? You are fucked! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Syk! DRIT vondt i magan. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Syk! DRIT vondt i magan. Har du vondt i magen så gå til Per i hagen, gnag på et bein så blir du bra i magen ! 20 er jo ingenting. 20 er en fin alder, fordi da er man stadig nærmere 21. Når man er 21 så er man stadig nærmere alderen 22 D: eh eh 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Holy shit! Jeg blir jo faen 22 i år! Damn! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Lost er en serie som har null handling, men som på magisk vis klarer å fenge hjernedøde zygoter. Null handling? Da tørr jeg å påstå at du er den hjernedøde. 1 Lenke til kommentar
awezum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Holy shit! Jeg blir jo faen 22 i år! Damn! hehe, gratulerer med dagen på forskudd :o Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 jeg måtte seriøst regne ut om jeg ble 22 eller ikke... Hadde faen glemt hvor gammel jeg er 1 Lenke til kommentar
awezum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 jeg måtte seriøst regne ut om jeg ble 22 eller ikke... Hadde faen glemt hvor gammel jeg er ikke bra, alezheimers? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Lost er en serie som har null handling, men som på magisk vis klarer å fenge hjernedøde zygoter. Null handling? Da tørr jeg å påstå at du er den hjernedøde. Gratulerer med "tard of the year award". Hvor er handlingen i Lost? Den forsvant etter ca midt i sesong 1. Gnåling opp og ned i mente om samma greia, spunnet videre og trukket ut i det uendelige slik at hele handlingen ble ødelagt av seg selv. Jeg snurrer 30 om få dager. =( Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Mer "Givafuckheimerz" 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Lost er en serie som har null handling, men som på magisk vis klarer å fenge hjernedøde zygoter. Null handling? Da tørr jeg å påstå at du er den hjernedøde. Gratulerer med "tard of the year award". Hvor er handlingen i Lost? Den forsvant etter ca midt i sesong 1. Gnåling opp og ned i mente om samma greia, spunnet videre og trukket ut i det uendelige slik at hele handlingen ble ødelagt av seg selv. Jeg snurrer 30 om få dager. =( Handling er der den, bare at hovedoppgaven til karakterene endrer seg veldig over sesongene. Og ja serien blir ganske tung etterhvert. Selv har jeg litt lyst til å se hele på nytt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Da har jeg bestillt billett på Sensation i april Fy fader jeg gleder meg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Gratulerer med "tard of the year award". Å påstå at Lost ikke har noen historie er å drite på egen kake. Å påstå at historien endrer seg drastisk fra start til slutt og er ufattelig diffus til tider er derimot helt riktig. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Gratulerer med "tard of the year award". Å påstå at Lost ikke har noen historie er å drite på egen kake. Å påstå at historien endrer seg drastisk fra start til slutt og er ufattelig diffus til tider er derimot helt riktig. Fix'd Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Da har jeg bestillt billett på Sensation i april Fy fader jeg gleder meg Jeg har utrolig lyst til å dra. 1 Lenke til kommentar
awezum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Gratulerer med "tard of the year award". Å påstå at Lost ikke har noen historie er å drite på egen kake. Å påstå at historien endrer seg drastisk fra start til slutt og er ufattelig diffus til tider er derimot helt riktig. fælt å se at en slik diskusjon pågår når jeg ikke har peil på den serien.. Får vondt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Gratulerer med "tard of the year award". Å påstå at Lost ikke har noen historie er å drite på egen kake. Å påstå at historien endrer seg drastisk fra start til slutt og er ufattelig diffus til tider er derimot helt riktig. Fix'd That also works. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Qlimax i amster next year veit jeg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg