Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syk! :( DRIT vondt i magan.

Har du vondt i magen så gå til Per i hagen, gnag på et bein så blir du bra i magen !

20 er jo ingenting.

20 er en fin alder, fordi da er man stadig nærmere 21. Når man er 21 så er man stadig nærmere alderen 22 D: eh eh

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lost er en serie som har null handling, men som på magisk vis klarer å fenge hjernedøde zygoter.

Null handling? Da tørr jeg å påstå at du er den hjernedøde. :)

Gratulerer med "tard of the year award". :wee: Hvor er handlingen i Lost? Den forsvant etter ca midt i sesong 1. Gnåling opp og ned i mente om samma greia, spunnet videre og trukket ut i det uendelige slik at hele handlingen ble ødelagt av seg selv.

Jeg snurrer 30 om få dager. =(

Lenke til kommentar

Lost er en serie som har null handling, men som på magisk vis klarer å fenge hjernedøde zygoter.

Null handling? Da tørr jeg å påstå at du er den hjernedøde. :)

Gratulerer med "tard of the year award". :wee: Hvor er handlingen i Lost? Den forsvant etter ca midt i sesong 1. Gnåling opp og ned i mente om samma greia, spunnet videre og trukket ut i det uendelige slik at hele handlingen ble ødelagt av seg selv.

Jeg snurrer 30 om få dager. =(

Handling er der den, bare at hovedoppgaven til karakterene endrer seg veldig over sesongene. Og ja serien blir ganske tung etterhvert. Selv har jeg litt lyst til å se hele på nytt. :)

Lenke til kommentar

Gratulerer med "tard of the year award". :wee:

Å påstå at Lost ikke har noen historie er å drite på egen kake. Å påstå at historien endrer seg drastisk fra start til slutt og er ufattelig diffus til tider er derimot helt riktig.

fælt å se at en slik diskusjon pågår når jeg ikke har peil på den serien.. Får vondt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...