K.. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 .. og i såfall så får du ikke se pengene dine igjen...God help me I will come up there and I will smite you. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Nei, no var de keisame! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Han hater visstnok alle som er mørkhudet.rccrawler. That's wroong. Sooo, wrong. Du missforsto på samme måte som simenzi Jeg hater de som kommer hit å ødelegger Norge. Kommer hit for å drepe å gjøre faenskap. De får bo her, å da kan de for faen oppføre seg også.. Og derfor har du sørstatsflagget med diverse anti-neger-slagord på? Jeg ser logikken din... </irony> Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 er jo ikke rart at innvandrerne er som de er i Norge sånn som vi behandler dem da... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Logget på nettbanken og der var sannelig over et femsifra beløp overført bort og jeg har ingen ide til hvor. Fantastisk. HELLO mr forumbar! Bare å ringe banken i morgen, og videre til politiet for å anmelde. Lag egen tråd om det her så kan vi hjelpe deg (I økonomidelen). Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Natta mine forumvenner... Ida ga meg hodepine så det holdt, med sangene sine... Tar en paracet og legger meg... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 God help me I will come up there and I will smite you. Jeg er ikke redd for deg Desuten kan Espen beskytte meg! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Bare å ringe banken i morgen, og videre til politiet for å anmelde. Lag egen tråd om det her så kan vi hjelpe deg (I økonomidelen).mmm, ringer dem imorgen ja. Satser på at det hele bare er en misforståelse og at.. mm.. jeg kan le av dette by now imorgen. Jeg er ikke redd for deg Desuten kan Espen beskytte meg!Kssssz! Phear my mathematical skills! Where am I now? Jeg er omtrent like ninja som kvanter. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kssssz! Phear my mathematical skills! Where am I now? Jeg er omtrent like ninja som kvanter. Kvanter er ikke mye ninja Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kvanter er ikke mye ninja Oh are they not? De er her og ikke er her samtidig jo. Det er så ninja som det kan bli. \o/ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kvanter er ikke mye ninja Oh are they not? De er her og ikke er her samtidig jo. Det er så ninja som det kan bli. \o/ Når vi er inne på ting som er der og ikke er der. I kjemi kan 1 del bli til 2 like store deler. Jeg skjønner det ikke.... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Gid å prate skole da, vi nyter jo vinterferien her. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eg har to pakkar med Freia Påskeegg i pepsi-kjøleskapet! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Enkelte av oss har ikke vinterferie. :< Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eg har to pakkar med Freia Påskeegg i pepsi-kjøleskapet! Du har å dele, NÅ! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Når vi er inne på ting som er der og ikke er der. I kjemi kan 1 del bli til 2 like store deler. Jeg skjønner det ikke....Snakker vi regning med mol? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eg har to pakkar med Freia Påskeegg i pepsi-kjøleskapet! Du har å dele, NÅ! Jeg vil også ha! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Eg har to pakkar med Freia Påskeegg i pepsi-kjøleskapet! Du har å dele, NÅ! Jeg vil også ha! Nei! Dei er mine! 80 kr for åtte gastronomiske orgasmar. Endret 21. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Nei! Dei er mine! 80 kr for åtte gastronomiske orgasmar. I know where you live. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Snakker vi regning med mol? Ja, og det virker bare ikke logisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg