Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omg venter i spenning på en mail som avgjør om jeg må komme inn på jobb eller ikke i morgen. Exciting!

Ok hva gjør jeg:

Sjefen sa "Sender deg en mail om du skal komme inn eller ikke før du legger deg i kveld".

Jeg har sendt en SMS og spurt om jeg skal komme inn på jobb og en reminder-mail, men hun svarer ikke...

Bli hjemme eller dra de 70km?

Gå å legg deg nå, og ring sjefen imorgen og si at hun failet. Hun var for sen.

Lenke til kommentar

Omg venter i spenning på en mail som avgjør om jeg må komme inn på jobb eller ikke i morgen. Exciting!

Ok hva gjør jeg:

Sjefen sa "Sender deg en mail om du skal komme inn eller ikke før du legger deg i kveld".

Jeg har sendt en SMS og spurt om jeg skal komme inn på jobb og en reminder-mail, men hun svarer ikke...

Bli hjemme eller dra de 70km?

Du har jo svaret i klartekst. Hun sender deg en mail om du skal komme. Du får ingen mail. Skal du da dra?

Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1291006&st=0 <---- Legg inn navn og adresse. Jeg trenger nye ofre å stalke.

Lagt inn.

Skulle ønske han forfulgte meg, har jegerlisensen(hysj) og rifle i bagasjen på bilen. hadde skutt han on sight :D

You think i'm kidding? Go ahead, push your luck..

Jeg har nå jegerlisens jeg og er en relativt habil skytter, så det blir ikke noen lett kamp dersom du tror det.

Lenke til kommentar

Jeg har nå jegerlisens jeg og er en relativt habil skytter, så det blir ikke noen lett kamp dersom du tror det.

Hahah,. gi deg, har du ak-47 med 4 mags + 2 9mm beretta, og MASSE skytetrening?

Legg deg.

Nå velger jeg ikke å skrive mer, da jeg har hørt historier om en viss bruker som fikk en eternal-ban etter en liten spøk om det å skyte noen...

Lenke til kommentar

Når ble dette til en tråd hvor vi truet hverandre med skytevåpen...?

Where is the love? :love:

På youtube et sted. Av ziggy marley

Nå velger jeg ikke å skrive mer, da jeg har hørt historier om en viss bruker som fikk en eternal-ban etter en liten spøk om det å skyte noen...

De som ikke skjønte det var tull, er rett og slett idioter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...