Coa Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1291006&st=0 <---- Legg inn navn og adresse. Jeg trenger nye ofre å stalke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Gammel dame eller Gammel mann? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Omg venter i spenning på en mail som avgjør om jeg må komme inn på jobb eller ikke i morgen. Exciting! Ok hva gjør jeg: Sjefen sa "Sender deg en mail om du skal komme inn eller ikke før du legger deg i kveld". Jeg har sendt en SMS og spurt om jeg skal komme inn på jobb og en reminder-mail, men hun svarer ikke... Bli hjemme eller dra de 70km? Gå å legg deg nå, og ring sjefen imorgen og si at hun failet. Hun var for sen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Omg venter i spenning på en mail som avgjør om jeg må komme inn på jobb eller ikke i morgen. Exciting! Ok hva gjør jeg: Sjefen sa "Sender deg en mail om du skal komme inn eller ikke før du legger deg i kveld". Jeg har sendt en SMS og spurt om jeg skal komme inn på jobb og en reminder-mail, men hun svarer ikke... Bli hjemme eller dra de 70km? Du har jo svaret i klartekst. Hun sender deg en mail om du skal komme. Du får ingen mail. Skal du da dra? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ida er oooold :'----D HEY Mobbing av Ida skal vi ha oss frabedt! Ikke tving meg til å trekke noen tråder med styret.. Okey? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kremt. "Sender deg en mail om du skal komme inn eller ikke før du legger deg i kveld". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1291006&st=0 <---- Legg inn navn og adresse. Jeg trenger nye ofre å stalke. Lagt inn. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1291006&st=0 <---- Legg inn navn og adresse. Jeg trenger nye ofre å stalke. Lagt inn. Skulle ønske han forfulgte meg, har jegerlisensen(hysj) og rifle i bagasjen på bilen. hadde skutt han on sight You think i'm kidding? Go ahead, push your luck.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1291006&st=0 <---- Legg inn navn og adresse. Jeg trenger nye ofre å stalke. Good Luck! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hold kjeft. Du sa det elskling (før noen spør, ja jeg er tiltrukket av bazukh) Ååw. Selv om jeg eldes? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1291006&st=0 <---- Legg inn navn og adresse. Jeg trenger nye ofre å stalke. Lagt inn. Skulle ønske han forfulgte meg, har jegerlisensen(hysj) og rifle i bagasjen på bilen. hadde skutt han on sight You think i'm kidding? Go ahead, push your luck.. Jeg har nå jegerlisens jeg og er en relativt habil skytter, så det blir ikke noen lett kamp dersom du tror det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ååw. Selv om jeg eldes? VIl du bli gammel med meg? Vi er jo jevngamle. Jeg har nå jegerlisens jeg og er en relativt habil skytter, så det blir ikke noen lett kamp dersom du tror det. Hahah,. gi deg, har du ak-47 med 4 mags + 2 9mm beretta, og MASSE skytetrening? Legg deg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hahah,. gi deg, har du ak-47 med 4 mags + 2 9mm beretta, og MASSE skytetrening? Legg deg. Jeg har en atombombe. You're all dead. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg har en atombombe. You're all dead. Ikke i virkeligheten Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Når ble dette til en tråd hvor vi truet hverandre med skytevåpen...? Where is the love? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg har nå jegerlisens jeg og er en relativt habil skytter, så det blir ikke noen lett kamp dersom du tror det. Hahah,. gi deg, har du ak-47 med 4 mags + 2 9mm beretta, og MASSE skytetrening? Legg deg. Nå velger jeg ikke å skrive mer, da jeg har hørt historier om en viss bruker som fikk en eternal-ban etter en liten spøk om det å skyte noen... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Når ble dette til en tråd hvor vi truet hverandre med skytevåpen...? Where is the love? På youtube et sted. Av ziggy marley Nå velger jeg ikke å skrive mer, da jeg har hørt historier om en viss bruker som fikk en eternal-ban etter en liten spøk om det å skyte noen... De som ikke skjønte det var tull, er rett og slett idioter. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Når ble dette til en tråd hvor vi truet hverandre med skytevåpen...? Where is the love? Right here! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg har en atombombe. You're all dead. Ikke i virkeligheten Joda, jeg kan sende den i posten, så kan du se. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg har en atombombe. You're all dead. Ikke i virkeligheten Joda, jeg kan sende den i posten, så kan du se. men da har jo bundy atombombe, det er enda værre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg