Underpants Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Kvifor har eg ikkje kunne komme inn på forumet på ein halvtime eller noko? Eg visste ikkje kva eg skulle gjere!! Du kan starte med å legge til meg på msn oO Send meg ein PM med MSN-adressa. Endret 21. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Banjaluka: Det nicket ditt, jeg ble født i den byen. Ettersom sykehuset jeg skulle bli født i, ble okkupert av kroater eller noe i den duren... Hvorfor har du det nicket? Montenegro og Kosovo er to forskjellige stater, så jeg tror russere generelt støtter oss i det her... https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10615902 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 I dag hadde datafolkene på skolen lagt ut en del utstyr som skulle kastes. Gjett hvem som fikk tak i en krute god server? =D Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Mud, kip, mud , kip, mud, kip..osv osv. Ekkolyd i hodet! Noes. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Mud, kip, mud , kip, mud, kip..osv osv. Ekkolyd i hodet! Noes. Eg høyrde på heile! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Mud, kip, mud , kip, mud, kip..osv osv. Ekkolyd i hodet! Noes. SI at du har linken til den? Bare, MÅ se den en gang til Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Aha Mud, kip, mud , kip, mud, kip..osv osv. Ekkolyd i hodet! Noes. SasaB gjør det igjen ^^ Bubbles sitter fast, jeg kan ikke slutte... o.O Mud Kip- Mud Kip Endret 21. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eg høyrde på heile! Jeg og ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Den er jo bare koselig, da. Litt...hjernevaskende, men koselig! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har akkurat sett ferdig hele. Og nå skal jeg spamme folk (inkludert Sasa) med dårlig crap musikk<3. *le seg skakk*. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kan ikke slutte... Den sitter bom fast! Hjeeelp! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Haha! Ser på The Daily Show på NRK3... Genialt! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Logget på nettbanken og der var sannelig over et femsifra beløp overført bort og jeg har ingen ide til hvor. Fantastisk. HELLO mr forumbar! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) I want caaaaaandy! I want caaaaaandy! For å hjelpe deg Sasa^^. Endret 21. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Logget på nettbanken og der var sannelig over et femsifra beløp overført bort og jeg har ingen ide til hvor. Fantastisk. HELLO mr forumbar! Sakkars du Lenke til kommentar
Holten Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Han hater visstnok alle som er mørkhudet.rccrawler. That's wroong. Sooo, wrong. Du missforsto på samme måte som simenzi Jeg hater de som kommer hit å ødelegger Norge. Kommer hit for å drepe å gjøre faenskap. De får bo her, å da kan de for faen oppføre seg også.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 I want caaaaaandy! I want caaaaaandy! For å hjelpe deg Sasa^^. Og der fikk jeg en mulig hjerneskade... I want Candy! I want caaaaaandy! I want caaaaaandy! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Sakkars du Det knøyt seg litt i magen det skal jeg ikke legge skjul på.. men pengene må jo være ensteds. Sikkert en bank som har tasta feil kontonummer ellerno og.. ja.. Jeg mener, hadde det vært noen mr hacxzors så ville de tømt kontoen helt. Jeg har kr 200 igjen. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Sakkars du Det knøyt seg litt i magen det skal jeg ikke legge skjul på.. men pengene må jo være ensteds. Sikkert en bank som har tasta feil kontonummer ellerno og.. ja.. Jeg mener, hadde det vært noen mr hacxzors så ville de tømt kontoen helt. Jeg har kr 200 igjen. 200 er mer enn jeg har på kontoen da, hvis det er noen trøst Med mindre dine penger har havnet hos meg, og i såfall så får du ikke se pengene dine igjen... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg tok vel ut to tusen i dag. Hum... Splash in the splish? Wtf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg