Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan et kult flash/browser-game som ikke er minecraft eller runescape?

Som jeg kan underholde meg selv med i en time eller to før jeg går lei.

Don`t touch my gems.

Det er sjokkerende genialt. Jeg er nesten litt skremt av hvor mange jobbtimer som har gått med til det :p

Lenke til kommentar
Hvordan går det med tøsene? Jeg har bare vært superbizzi ass, too fly for a white guy, lizzm. Bazzizzm kataklizm! Booyah!

Der var noen man ikke har sett på en god stund gitt.

Hvordan står det til? :)

Prison Break er den mest geniale serien som noensinne er laget. Er midt i sesong 4 nå. Anbefales på det sterkeste!
Er overrasket over at du kom til sesong 4 i det hele tatt, jeg sluttet da de kom til det fengselet i pannama eller hvor det nå en var, det ble for teit og bryte seg ut av ENDA et fengsel.

Noen her som har peiling på hvordan man får win7 til å ikke oppdage skjermer automatisk?

Jeg har koblet meg til en reciver via HDMI, og det er skikkelig plagsom med 1 million blink på hovedskjermen hver gang jeg slår den på...

Ville ha tatt en titt på dine skjermkortdrivere og prøvd å kanskje oppdatere de eller ha sett på om kabelen din ikke har fått noen skader :)

Jeg må få noen til å sy inn den den dressjakken min, stort som et "ægnarhus" som de sier på godt nordnorsk.

Lenke til kommentar

Jeg anser Lars litt som en bie. Snill og grei, og lar deg være i fred helt til du begynner å poke'n eller tramper på'n :)

Jeg kan leve med det inntrykket.

Det hjelper også på at du har vært bruker på forumet lenger enn meg. Du har liksom "seniority" :p

Gamling! :)

Gammel og gretten :p

Lenke til kommentar

Gamling! :)

Det plager meg ikke i det hele tatt :) Glad jeg kan kalles gammel. For noen år siden, da jeg fortsatt var tenåring, visste jeg jo alt. Glad jeg har skjønt at det er først nå jeg vet alt :)

Gammel og gretten :p

Hepp happ hei! habahaba zoot zoot.

Dét er jeg ikke :p

Gretten altså

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...