Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så var man på jobb da! Mens man lurer på om man har fått blodbropp i foten.. ermm.gif

Blodpropp i en slik ung alder? Hvorfor lurer du på om du har fått det?

Fordi jeg kjenner ikke utsiden av foten min. Har jeg ikke gjort på tre dager. Kan knipe så det blir skikkelige merker uten å kjenne noe. Samtidig som det er jævlig vondt på innsiden.

Og så er det en av bivirkningene med prevansjonen jeg går på.. ermm.gif

Lenke til kommentar

Rapporterte Kim Spartacus.

Jeg er forumets tyttebærpoliti som rapporterer moderatorene.

Kiss ass? Oh yes.

Hvilke moderatorer er det du har rapportert?

rapporterer til moderatorene*

Jeg la inn den skrivefeilen for å se om noen reagerte. Gratulerer Bjørn, du var den første til å reagere og premie blir sendt i posten. Et års forbruk av surkål!

Lenke til kommentar

Kiss ass? Oh yes.

Hvilke moderatorer er det du har rapportert?

Jeg la inn den skrivefeilen for å se om noen reagerte. Gratulerer Bjørn, du var den første til å reagere og premie blir sendt i posten. Et års forbruk av surkål!

hei

Lenke til kommentar

Awesome! Kan du sende med et glass eller tre med sylteagurk, en sjokoladeplate og en kasse med øl i samme slengen?

Da kan jeg invitere til "Ting som smaker jævlig"-fest :)

Lenke til kommentar

Kiss ass? Oh yes.

Det er ingenting som er så tilfredsstillende som å rapportere moderatorer. Jeg rapporterte en moderator for ikke lenge siden. Han hadde fem linjer i sin signatur. Det ga meg en lykkefølelse da jeg så at han bare hadde fire linjer noe timer senere. Det er noe jeg er ekstremt god på btw. Å rapportere brukere med mer enn fire linjer i sin signatur, altså.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...