Mchansern Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 BUMP Ikke ødelegg med stygge quote-pyramider. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Så var man på jobb da! Mens man lurer på om man har fått blodbropp i foten.. Blodpropp i en slik ung alder? Hvorfor lurer du på om du har fått det? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 BUMP Ikke ødelegg med stygge quote-pyramider. Ok mamma Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 BUMP Ikke ødelegg med stygge quote-pyramider. Jeg stoppet. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Så var man på jobb da! Mens man lurer på om man har fått blodbropp i foten.. Blodpropp i en slik ung alder? Hvorfor lurer du på om du har fått det? Fordi jeg kjenner ikke utsiden av foten min. Har jeg ikke gjort på tre dager. Kan knipe så det blir skikkelige merker uten å kjenne noe. Samtidig som det er jævlig vondt på innsiden. Og så er det en av bivirkningene med prevansjonen jeg går på.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Jeg synes pyramider er fine Endret 19. januar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Og dem skaper advarsler. Hadde en nommennom middag idag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Rapporterte Kim Spartacus. Jeg er forumets tyttebærpoliti som rapporterer moderatorene. Kiss ass? Oh yes. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det blir så min første advarsel siden jeg ble medlem her. Visst jeg får ferie fordi jeg liker pyramider så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kutt ut, Kim. Gidder ikke gi deg advarsel for slike unødvendigheter, men jeg gjør det om du fortsetter. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 OOOO, jeg tenkte den svei! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kutt ut, Kim. Gidder ikke gi deg advarsel for slike unødvendigheter, men jeg gjør det om du fortsetter. Unnskyld Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Rapporterte Kim Spartacus. Jeg er forumets tyttebærpoliti som rapporterer moderatorene. Kiss ass? Oh yes. Hvilke moderatorer er det du har rapportert? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Rapporterte Kim Spartacus. Jeg er forumets tyttebærpoliti som rapporterer moderatorene. Kiss ass? Oh yes. Hvilke moderatorer er det du har rapportert? rapporterer til moderatorene* Jeg la inn den skrivefeilen for å se om noen reagerte. Gratulerer Bjørn, du var den første til å reagere og premie blir sendt i posten. Et års forbruk av surkål! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Rapporterte Kim Spartacus. Jeg er forumets tyttebærpoliti som rapporterer moderatorene. Kiss ass? Oh yes. Hvilke moderatorer er det du har rapportert? rapporterer til moderatorene* Jeg la inn den skrivefeilen for å se om noen reagerte. Gratulerer Bjørn, du var den første til å reagere og premie blir sendt i posten. Et års forbruk av surkål! hei Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 rapporterer til moderatorene* Jeg la inn den skrivefeilen for å se om noen reagerte. Gratulerer Bjørn, du var den første til å reagere og premie blir sendt i posten. Et års forbruk av surkål! Awesome! Kan du sende med et glass eller tre med sylteagurk, en sjokoladeplate og en kasse med øl i samme slengen? Da kan jeg invitere til "Ting som smaker jævlig"-fest Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Surkål er faktisk godt, da. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ble jeg altså bare rapportert fordi jeg liker pyramider? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Rapporterte Kim Spartacus. Jeg er forumets tyttebærpoliti som rapporterer moderatorene. Kiss ass? Oh yes. Det er ingenting som er så tilfredsstillende som å rapportere moderatorer. Jeg rapporterte en moderator for ikke lenge siden. Han hadde fem linjer i sin signatur. Det ga meg en lykkefølelse da jeg så at han bare hadde fire linjer noe timer senere. Det er noe jeg er ekstremt god på btw. Å rapportere brukere med mer enn fire linjer i sin signatur, altså. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Surkål er snadder da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg