Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: Hva er galt med levende mennesker? :p

Alt mulig. :D

 

Det er veldig få "ekte" TV-serier jeg liker (Boston legal!). Ellers går det i animerte serier (Simpsons, futurama, anime++)

Okei, selvom jeg tviler sterkt på at du har det. Nå kan du bare starte å nevne de 3000 andre seriene som er bedre enn Prison Break, som du så fint påstod.

Ikke glem Linda, at det er mye som skjer når man blir voksen. Jeg var selv fanatisk troende på at "det og det" var det beste som fantes når jeg var en alder, for så å finne ut noen år senere at "hva faen var det jeg tenkte på?".

 

Prison Break er sikkert bra (de har jo mange fans), men det finnes sikkert det som er bedre også.

 

Coco pops til middag. ^_^

Høres... sunt ut. :D

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett serien, men jeg vet at jeg ikke kommer til å like det.

 

Jeg liker ikke slike serier. Lost, Prison Break, etc.

 

 

Feil. Bare prøv. Jeg er sikker på at du liker det.

Det var det jeg ble fortalt om slike serier.

Jeg så første sesong av LOST og første sesong av Prison Break. Likte ingen av dem. Det samme går for det meste annet. Det være seg animert eller ei. :p

Lenke til kommentar

Slike serier? Hva har Lost og Prison Break til felles? Og btw, det finnes serier 3000 ganger bedre en Prison Break du har mye å se fram til, Linda. :)

 

Å ja? Da regner jeg med at du har sett alle sesongene av Prison Break da?

Det har jeg.

 

Edit: Hva er galt med levende mennesker? :p

 

Okei, selvom jeg tviler sterkt på at du har det. Nå kan du bare starte å nevne de 3000 andre seriene som er bedre enn Prison Break, som du så fint påstod.

 

Breaking Bad

Criminal Minds

Dexter

Sons of Anarchy

CSI

 

Er det jeg kommer på som handler om "ulovligheter og kriminalitet" i større og mindre grad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...