Lumpness Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er nøyaktig slik mitt kjøleskap ser ut fra Juli til September Petter Grillkjøtt og øl Ellers av året består det av egg ,bacon og øl Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Et tegn på at man begynner å bli gammel er når man må donere bort en hel kjøkkenskuff bare til medisiner Skal ikke være lett. Tok en titt i kjøleskapet mitt igår jeg hadde: Nakkekoteletter og øl snakk om godt kosthold Sikkert sunnere enn dritten jeg må trø i meg hver dag. Går på 5 forskjellige medisiner Ikke rart man karve så fælt Må jo bli litt bivirkninger av så mange. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Et tegn på at man begynner å bli gammel er når man må donere bort en hel kjøkkenskuff bare til medisiner Skal ikke være lett. Foreldrene mine er over 50 år, og ingen av de har donert en kjøkkenskuff til medisiner... De har en pitteliten hylle i kjøleskapet til allergimedisin og febernedsettende. Mine er også over 50 og har heller ikke medisiner i kjøleskapet. Medisinene er i to stykk medisinskap med hengelås/kodelås på dørene, liggende i en koffert - også med funky lås og greier - denne for legevakt o.l., samt stående i en liten kurv ved siden av krydderet i et kjøkkenskap. Det siste gjelder vel utelukkende bare smertestillende og tabletter for laktoseintolerante mennesker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hø hø hø. Du hadde legeforeldre eller noe sånt du ja. Moren min er bare sykepleier hun. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Yeah. Ellers så er de bare overdrevent glad i medisiner og slikt. Alternativt er de hypokondere. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kanskje jeg skal slutte å røyke? Nei! Alle rundt meg slutter virker det som. Er du klar over hvilket press det legger på meg? Karamellpudding til frokost? Do it. Tror dere det går an å spise seg mett på halspastiller? Ja, men forvent deg renneræv. De er lakserende i store mengder. IFA? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Prison Break er den mest geniale serien som noensinne er laget. Er midt i sesong 4 nå. Anbefales på det sterkeste! Endret 19. januar 2011 av -Linda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Skeptisk. Er for lite lettkledde anime-jenter å se på i den serien. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kanskje jeg skal slutte å røyke? Nei! Alle rundt meg slutter virker det som. Er du klar over hvilket press det legger på meg? You can do it! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Skeptisk. Er for lite lettkledde anime-jenter å se på i den serien. Har du sett noe av det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ja takk til landsdekkende røykeforbud, både for røykere og for salg av røyk. Har du sett noe av det i det hele tatt? Jeg har ikke sett serien, men jeg vet at jeg ikke kommer til å like det. Jeg liker ikke slike serier. Lost, Prison Break, etc. 2 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg har ikke sett serien, men jeg vet at jeg ikke kommer til å like det. Jeg liker ikke slike serier. Lost, Prison Break, etc. Feil. Bare prøv. Jeg er sikker på at du liker det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ja takk til landsdekkende røykeforbud, både for røykere og for salg av røyk. Har du sett noe av det i det hele tatt? Jeg har ikke sett serien, men jeg vet at jeg ikke kommer til å like det. Jeg liker ikke slike serier. Lost, Prison Break, etc. Slike serier? Hva har Lost og Prison Break til felles? Og btw, det finnes serier 3000 ganger bedre en Prison Break du har mye å se fram til, Linda. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Slike serier? Hva har Lost og Prison Break til felles? Og btw, det finnes serier 3000 ganger bedre en Prison Break du har mye å se fram til, Linda. Å ja? Da regner jeg med at du har sett alle sesongene av Prison Break da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Feil. Bare prøv. Jeg er sikker på at du liker det. Jeg er sikker på at jeg ikke gjør det. Slike serier? Hva har Lost og Prison Break til felles? Og btw, det finnes serier 3000 ganger bedre en Prison Break du har mye å se fram til, Linda. Levende personer. Ikke humor-fokusert. Sånn roughly. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Slike serier? Hva har Lost og Prison Break til felles? Og btw, det finnes serier 3000 ganger bedre en Prison Break du har mye å se fram til, Linda. Å ja? Da regner jeg med at du har sett alle sesongene av Prison Break da? Det har jeg. Edit: Hva er galt med levende mennesker? Endret 19. januar 2011 av Aleks Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg vil ikke skrive, jeg vil pule Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Slike serier? Hva har Lost og Prison Break til felles? Og btw, det finnes serier 3000 ganger bedre en Prison Break du har mye å se fram til, Linda. Å ja? Da regner jeg med at du har sett alle sesongene av Prison Break da? Det har jeg. Edit: Hva er galt med levende mennesker? Okei, selvom jeg tviler sterkt på at du har det. Nå kan du bare starte å nevne de 3000 andre seriene som er bedre enn Prison Break, som du så fint påstod. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 http://www.vgtv.no/?id=36254 Fy faen, se dette! RÅTT Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Slike serier? Hva har Lost og Prison Break til felles? Og btw, det finnes serier 3000 ganger bedre en Prison Break du har mye å se fram til, Linda. Å ja? Da regner jeg med at du har sett alle sesongene av Prison Break da? Det har jeg. Edit: Hva er galt med levende mennesker? Okei, selvom jeg tviler sterkt på at du har det. Nå kan du bare starte å nevne de 3000 andre seriene som er bedre enn Prison Break, som du så fint påstod. Har aldri sagt at jeg vet om 3000 serier som er bedre. Jeg sa det finnes serier som er 3000 ganger bedre. Hvorfor skulle du tvile? Måten du prater på så frister det mer å fortelle slutten på Prison Break enn å anbefale nye serier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg