Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte det, men syns det var kjedelig og tørt. ;) Tipper det var ganske viktig at det var gjennomstekt. Bruden er gravid, og det er visst usunt for gravide med "rå" hjort.

Tror det meste som er rått er farlig for gravide

Okei. Søstra mi (som også er gravid) mente at særlig hjort var farlig. Mulig det var det uansett hvilken form det var i (stekt/rått). Syns det er litt rart at en gravid brud har spekeskinke (ikke spiselig for gravide) og hjort (tydeligvis ikke det beste. Enten tørt eller farlig) i sitt eget bryllup. :p

Lenke til kommentar

Et tegn på at man begynner å bli gammel er når man må donere bort en hel kjøkkenskuff bare til medisiner :( Skal ikke være lett.

Foreldrene mine er over 50 år, og ingen av de har donert en kjøkkenskuff til medisiner... De har en pitteliten hylle i kjøleskapet til allergimedisin og febernedsettende. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et tegn på at man begynner å bli gammel er når man må donere bort en hel kjøkkenskuff bare til medisiner :( Skal ikke være lett.

Foreldrene mine er over 50 år, og ingen av de har donert en kjøkkenskuff til medisiner... De har en pitteliten hylle i kjøleskapet til allergimedisin og febernedsettende. :p

Har visst bare arvet dritt gener :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...