awezum Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Spiste hjortesteik på nyttårsaften. Tørt og kjørt kjedelig kjøtt. Da kan jeg neppe tru du har tilbredt kjøttet riktig. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det vet ikke jeg så mye om, eneste jeg er veldig klar over er at hjortkjøtt er utsøkt Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Tror dere det er bedre å dundre barokk musikk en fks dubstep anno 2011 om jeg leier hos et gammelt ektepar ? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Vel, det var ikke jeg som tilberedte. Var i bryllup. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Klandre kokken Dra ut eller finn noen som kan tilbrede hjortkjøtt rikgit og jeg kan neste garantere at du liker det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 No shit? Da burde vel det svare på ditt spørsmål. Nei, jeg vet jo fortsatt ikke hvilket jeg har mest lyst på. Eheee. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg likte det, men syns det var kjedelig og tørt. Tipper det var ganske viktig at det var gjennomstekt. Bruden er gravid, og det er visst usunt for gravide med "rå" hjort. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvordan går det med tøsene? Jeg har bare vært superbizzi ass, too fly for a white guy, lizzm. Bazzizzm kataklizm! Booyah! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Et tegn på at man begynner å bli gammel er når man må donere bort en hel kjøkkenskuff bare til medisiner Skal ikke være lett. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg likte det, men syns det var kjedelig og tørt. Tipper det var ganske viktig at det var gjennomstekt. Bruden er gravid, og det er visst usunt for gravide med "rå" hjort. Tror det meste som er rått er farlig for gravide Lenke til kommentar
Balli Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) [nerd] http://s298.photobucket.com/albums/mm253/alexbalibander/Gigabyte%20ud9/ [/nerd] Endret 19. januar 2011 av Balli Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg likte det, men syns det var kjedelig og tørt. Tipper det var ganske viktig at det var gjennomstekt. Bruden er gravid, og det er visst usunt for gravide med "rå" hjort. Tror det meste som er rått er farlig for gravide Okei. Søstra mi (som også er gravid) mente at særlig hjort var farlig. Mulig det var det uansett hvilken form det var i (stekt/rått). Syns det er litt rart at en gravid brud har spekeskinke (ikke spiselig for gravide) og hjort (tydeligvis ikke det beste. Enten tørt eller farlig) i sitt eget bryllup. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Et tegn på at man begynner å bli gammel er når man må donere bort en hel kjøkkenskuff bare til medisiner Skal ikke være lett. Foreldrene mine er over 50 år, og ingen av de har donert en kjøkkenskuff til medisiner... De har en pitteliten hylle i kjøleskapet til allergimedisin og febernedsettende. 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Sikkert for å slippe å spise selv Knewt , de gravide kan lett få komplekser for kroppen sin. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Et tegn på at man begynner å bli gammel er når man må donere bort en hel kjøkkenskuff bare til medisiner Skal ikke være lett. Foreldrene mine er over 50 år, og ingen av de har donert en kjøkkenskuff til medisiner... De har en pitteliten hylle i kjøleskapet til allergimedisin og febernedsettende. Har visst bare arvet dritt gener Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Lumpness: Ho er virkelig ikke typen til å tenke sånn uansett om ho er gravid eller ikke. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) nvm, ny side... Endret 19. januar 2011 av Jann - Ove Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Lurer litt på hvordan det har seg at de fra min generasjon fortsatt lever, i og med at det er så mye som er farlig for gravide nå @Jann - Ove: Velkommen hit. Hvordan har du det for 6 sider siden? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Et tegn på at man begynner å bli gammel er når man må donere bort en hel kjøkkenskuff bare til medisiner Skal ikke være lett. Tok en titt i kjøleskapet mitt igår jeg hadde: Nakkekoteletter og øl snakk om godt kosthold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg