Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv hadde jeg ikke hatt et problem med å ha en kvinnelig trener. Og jeg skjønner meg faktisk ikke på folk som sier at de ikke hadde hatt like mye respekt for en kvinnelig trener, som for en mannlig en..

Respekt og respekt. De som kan sakene sine får min respekt. De som er hyggelige og villige til å lære bort får min respekt. En dum bimbo og en enorm boler er egentlig ikke noe å trakte etter.

Østlandet er mer enn Østfold, kjære deg. :---D

For å si det på en annen måte. På sunnmøre kunne jeg jogge opp på fjelltopper fra husdøra. Ikke like lett her. :p

Hva med meg da?! :O

Hvem er du?

Lenke til kommentar

Jeg hadde hatt akkurat like lite respekt for en kvinnelig trener som en mannlig. Respekten blir gradert ut fra kompetanse innenfor kunnskap om faget (her trening), evnen til å motivere, være godt likt og kunne diskutere livets gåter med.

For et politisk korrekt svar :wee:

*pelle seg tilbake til kjøkkenet*

Lenke til kommentar

For å si det på en annen måte. På sunnmøre kunne jeg jogge opp på fjelltopper fra husdøra. Ikke like lett her. :p

Spørs hvor på Østlandet du bor det, kjære deg. Østlandet er mer enn Oslo òg, vettu.

This:

Østfold er bortimot så lite østlandet at jeg nesten strekker meg til å kalle det sør. På lik linje med vestfold, akershus og oslo

Lenke til kommentar

Spørs hvor på Østlandet du bor det, kjære deg. Østlandet er mer enn Oslo òg, vettu.

Joda. Skal man være helt nøyaktig, er jo det fjell nok i "østlandet". Men for meg, sunnmøringen, så lider østlandet (oslo/akershus) av et manko på skikkelige fjell. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...