Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lars Monsen er en ekte nordmann. Hver gang jeg ser fyren, kommer jeg på hvor mye jeg egentlig savner fjellturene jeg hadde som barn.

Hva hindrer deg i å ta turer nå?

Østlandet har manko på skikkelige fjell.

Yes, det er et problem. I vår/sommer skal det bli maaange turer i mark og fjell for min del :wee:

Lenke til kommentar

Du forsøker å gjøre noe systemet ikke er satt opp til å gjøre. Det er du som utfører handlingen. Deg. Feilen er deg. :fun:

Skal vi begynne å krangle om det er et ulogisk system som skal bestemme, eller om det er mine forventninger og erfaringer som skal være veiledende for å sette opp et skikkelig system? :fun:

Lenke til kommentar

Ohh, men turer i villmarken alene er de beste :wee:

Så faller man og skader seg, og... :p

Nei, aldri tur alene. Det blir bare ensomt og farlig.

Kan bli med deg på tur hvis du vil :)

ALright. Lørdag morgen klokken 06:00, direkte kurs mot glittertind.

...

Neida. Får se om jeg kan få sett på noe i sommer. Hadde vært kjekt med en telttur.

Yes, det er et problem. I vår/sommer skal det bli maaange turer i mark og fjell for min del :wee:

Mmmm, høres deilig ut. :p

Lenke til kommentar

Du forsøker å gjøre noe systemet ikke er satt opp til å gjøre. Det er du som utfører handlingen. Deg. Feilen er deg. :fun:

Skal vi begynne å krangle om det er et ulogisk system som skal bestemme, eller om det er mine forventninger og erfaringer som skal være veiledende for å sette opp et skikkelig system? :fun:

Nei, gidder ikke. Skal heller spise awesome-pizzaen jeg har "laget", og leke litt med kameraet :--D

Lenke til kommentar

For eksempel: Jeg klikker på en link til en twitter-kommentar som jeg så absolutt bare MÅ se. Når jeg er ferdig med det, trykker jeg jo selvfølgelig på backspace for å komme tilbake til den opprinnelige siden, eller det var det jeg forventet skulle skje. I stedet oppdateres bare twittersiden, og jeg må aktivt ta musen opp til det lille ikonet ved siden av bakoverpilen for å gå to steg tilbake i historien på nettleseren. To, TO steg!

Jeg hater #!

I call PEBKAC. Evt. error 40. Whatever floats your boat.

Gaustadtoppen? Blefjell? Andersnatten? Norefjell? Ikke bra nok for deg?

Lenke til kommentar

Gaustadtoppen? Blefjell? Andersnatten? Norefjell? Ikke bra nok for deg?

Kjære vakre vene, Gaustadtoppen er jo lett tre timer unna med bil fra indre østfold :p

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Hvorfor bør vi ha flere kvinnelige trenere inn i idretten?

Har snakket med en del personer om dette her, og de fleste har vært gutter som mener at de ikke hadde hatt like mye respekt for en kvinnelig trener/coach som en mannling trener/coach.

Hva mener dere?

Selv hadde jeg ikke hatt et problem med å ha en kvinnelig trener. Og jeg skjønner meg faktisk ikke på folk som sier at de ikke hadde hatt like mye respekt for en kvinnelig trener, som for en mannlig en..

Endret av awezum
Lenke til kommentar

Har snakket med en del personer om dette her, og de fleste har vært gutter som mener at de ikke hadde hatt like mye respekt for en kvinnelig trener/coach som en mannling trener/coach.

Hva mener dere?

Jasså, du vil at vi skal gjøre lekesene dine? Prøv leksedelen av forumet!

Lenke til kommentar

Hva mener dere?

Selv hadde jeg ikke hatt et problem med å ha en kvinnelig trener. Og jeg skjønner meg faktisk ikke på folk som sier at de ikke hadde hatt like mye respekt for en kvinnelig trener, som de for en mannlig en..

Har du rota deg inn her og nå a. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...