KvitKnekt Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 palmpalm.png.exe Hehe, har jo ikke noe stort annet valg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ser ikke problemet med å dra utenfor østlandet nei. Ikke har jeg bil og ikke orker jeg å dra alene. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Er DET en PEBKAC-feil? Å trykke på backspace? Explain. Du forsøker å gjøre noe systemet ikke er satt opp til å gjøre. Det er du som utfører handlingen. Deg. Feilen er deg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ohh, men turer i villmarken alene er de beste Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ser ikke problemet med å dra utenfor østlandet nei. Ikke har jeg bil og ikke orker jeg å dra alene. Kan bli med deg på tur hvis du vil Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Lars Monsen er en ekte nordmann. Hver gang jeg ser fyren, kommer jeg på hvor mye jeg egentlig savner fjellturene jeg hadde som barn. Hva hindrer deg i å ta turer nå? Østlandet har manko på skikkelige fjell. Yes, det er et problem. I vår/sommer skal det bli maaange turer i mark og fjell for min del Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Du forsøker å gjøre noe systemet ikke er satt opp til å gjøre. Det er du som utfører handlingen. Deg. Feilen er deg. Skal vi begynne å krangle om det er et ulogisk system som skal bestemme, eller om det er mine forventninger og erfaringer som skal være veiledende for å sette opp et skikkelig system? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Dang, 2 timer historie. Boring. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ohh, men turer i villmarken alene er de beste Så faller man og skader seg, og... Nei, aldri tur alene. Det blir bare ensomt og farlig. Kan bli med deg på tur hvis du vil ALright. Lørdag morgen klokken 06:00, direkte kurs mot glittertind. ... Neida. Får se om jeg kan få sett på noe i sommer. Hadde vært kjekt med en telttur. Yes, det er et problem. I vår/sommer skal det bli maaange turer i mark og fjell for min del Mmmm, høres deilig ut. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Du forsøker å gjøre noe systemet ikke er satt opp til å gjøre. Det er du som utfører handlingen. Deg. Feilen er deg. Skal vi begynne å krangle om det er et ulogisk system som skal bestemme, eller om det er mine forventninger og erfaringer som skal være veiledende for å sette opp et skikkelig system? Nei, gidder ikke. Skal heller spise awesome-pizzaen jeg har "laget", og leke litt med kameraet :--D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 For eksempel: Jeg klikker på en link til en twitter-kommentar som jeg så absolutt bare MÅ se. Når jeg er ferdig med det, trykker jeg jo selvfølgelig på backspace for å komme tilbake til den opprinnelige siden, eller det var det jeg forventet skulle skje. I stedet oppdateres bare twittersiden, og jeg må aktivt ta musen opp til det lille ikonet ved siden av bakoverpilen for å gå to steg tilbake i historien på nettleseren. To, TO steg! Jeg hater #! I call PEBKAC. Evt. error 40. Whatever floats your boat. Østlandet har manko på skikkelige fjell. Gaustadtoppen? Blefjell? Andersnatten? Norefjell? Ikke bra nok for deg? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kråkesølv i morra - ja eller nei? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 I morgen fyller Petter 20 og på søndag fyller Richard Dean Andersson 61. Bursdagsuke 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Østlandet har manko på skikkelige fjell. Gaustadtoppen? Blefjell? Andersnatten? Norefjell? Ikke bra nok for deg? Kjære vakre vene, Gaustadtoppen er jo lett tre timer unna med bil fra indre østfold Endret 19. januar 2011 av clvn Lenke til kommentar
awezum Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Hvorfor bør vi ha flere kvinnelige trenere inn i idretten? Har snakket med en del personer om dette her, og de fleste har vært gutter som mener at de ikke hadde hatt like mye respekt for en kvinnelig trener/coach som en mannling trener/coach. Hva mener dere? Selv hadde jeg ikke hatt et problem med å ha en kvinnelig trener. Og jeg skjønner meg faktisk ikke på folk som sier at de ikke hadde hatt like mye respekt for en kvinnelig trener, som for en mannlig en.. Endret 19. januar 2011 av awezum Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kjære vakre vene, Gaustadtoppen er jo lett tre timer unna med bil fra indre østfold Østlandet er mer enn Østfold, kjære deg. :---D Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Darn it, Øst*autocomplete* slo ikke riktig ut denne gangen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvorfor bør vi ha flere kvinnelige trenere inn i idretten? Har snakket med en del personer om dette her, og de fleste har vært gutter som mener at de ikke hadde hatt like mye respekt for en kvinnelig trener/coach som en mannling trener/coach. Hva mener dere? Jasså, du vil at vi skal gjøre lekesene dine? Prøv leksedelen av forumet! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Yeeeah, klarte å forsove meg idag.. så ble likesågodt hjemme.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvorfor bør vi ha flere kvinnelige trenere inn i idretten? Har snakket med en del personer om dette her, og de fleste har vært gutter som mener at de ikke hadde hatt like mye respekt for en kvinnelig trener/coach som en mannling trener/coach. Hva mener dere? Selv hadde jeg ikke hatt et problem med å ha en kvinnelig trener. Og jeg skjønner meg faktisk ikke på folk som sier at de ikke hadde hatt like mye respekt for en kvinnelig trener, som de for en mannlig en.. Har du rota deg inn her og nå a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg