Eplefe Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Han hater visstnok alle som er mørkhudet. rccrawler. Endret 21. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) ah okei.. leggetid her så.. snakkes! eplefe er rar: Vintage Princess] sier: ...er du jomfru? For i så fall så er voldtekt gøyere x) [Vintage Princess] sier: ...det kom ut feil [Vintage Princess] sier: Leke-voldtekt. Kose-voldtekt. Guttejomfruer er kos. [Vintage Princess] sier: Jeg tror jeg er trøtt, så jeg bare holder kjeft nå [Vintage Princess] sier: Sov godt! Endret 21. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 ah okei.. leggetid her så.. snakkes! Natta Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 natta, skummle nora! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 natta, skummle nora! You make me very happy Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 eplefe er rar: Vintage Princess] sier: ...er du jomfru? For i så fall så er voldtekt gøyere x) [Vintage Princess] sier: ...det kom ut feil [Vintage Princess] sier: Leke-voldtekt. Kose-voldtekt. Guttejomfruer er kos. [Vintage Princess] sier: Jeg tror jeg er trøtt, så jeg bare holder kjeft nå [Vintage Princess] sier: Sov godt! Mye bedre det enn sånne samtaler som jeg har: *Ikke meg*: Hei *meg*: Hei *Ikke meg*: Skjera? *Meg*:Lite *Ikke meg*: Ok. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Høres kjedelig ut, Fagerhaug. Ikke min type samtaler. Ikke at det med Kexxy er helt min type samtaler det og, men har omtrent ikke sovet i ferien. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hater "Ok". Utorlig kjedelig å få som svar^^. Eks : Han/hun: Hva har du gjort i dag a? Meg: Åh, har bare slakta naboen med en øks og brent klærne mine. Han/hun: Ok Endret 21. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hater "Ok". Utorlig kjedelig å få som svar^^. Eks : Han/hun: Hva har du gjort i dag a? Meg: Åh, har bare slakta naboen med en øks og brent klærne mine. Han/hun: Ok Ok er veldig avvisende. Okay er bedre Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Bare ser ikke poenget med å spamme meg om de ikke gidder å si noe annet enn "ok". Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Bare ser ikke poenget med å spamme meg om de ikke gidder å si noe annet enn "ok". Har en kompis som sier OK, hele tiden over MSN. "Jeg har vært syk, så jeg fikk ikke sagt god ferie til deg" "OK" God damn! Si noe annet... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Fakta: ikke en kjeft her er det minste spor skummel. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Spesielt ikke Skarstad. Han er bare nusselig. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 blir vel aldri lei av ett-ords-svar.. nei, ok, takk... er mye værre i face to face samtaler.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Spesielt ikke Skarstad. Han er bare nusselig. True dat. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Spesielt ikke Skarstad. Han er bare nusselig. De kommer ikke søtere Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 John sier:hei [Vintage Princess] sier: heihei ^^ John sier: hvis jeg kjører fra noen og de blir etterlatt aleine i ødemarken og dør ...Lovende start på en samtale. Jeg sa jo nettopp at jeg ikke var skummel selv, og så kommer Skarstad inn og bekrefter det jeg sa. Nødvendig. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kvifor har eg ikkje kunne komme inn på forumet på ein halvtime eller noko? Eg visste ikkje kva eg skulle gjere!! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kvifor har eg ikkje kunne komme inn på forumet på ein halvtime eller noko? Eg visste ikkje kva eg skulle gjere!! Du kan starte med å legge til meg på msn oO Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Kvifor har eg ikkje kunne komme inn på forumet på ein halvtime eller noko? Eg visste ikkje kva eg skulle gjere!! Du kan starte med å legge til meg på msn oO Send meg ein PM med MSN-adressa. Endret 21. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg