Mikkel™ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Placebo eller ikke placebo. Jeg vet det at frem til to år siden gikk jeg på vitamintilskudd hele tiden og det året jeg slutta med det (fjor vinter) så ble jeg ramma av 2 runder med forkjølelse, en runde med magasjau og influensa. Så om det er placebo eller om det funker, well. You tell . Har og ei vennine som påstår at det er placebo, men åndenes makt! DET er virkelighet! Ja fyttirakkern, når døra lukker seg pga. gjennomtrekk da er det spøkelser! Men vitaminer er bare BS ... 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Da er det vel godt mulig du ikke får i deg nok vitaminer til vanlig, så immunforsvaret ditt er svekket når du ikke tar ekstra vitaminer. Får man i seg nok, ser jeg derimot ingen grunn til å ta noe ekstra. Det er ikke bra med for mye heller. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Tar ikke vitaminer har et elendig kosthold, syk? Nope Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Vitaminer er noe jeg heller får i meg lite av gjennom kosthold Hvis ikke har jeg ikke tatt tilsetning. Det er det vannløselige alle burde fokusere på å få i seg nok av. F.eks vit C Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Placebo eller ikke placebo. Jeg vet det at frem til to år siden gikk jeg på vitamintilskudd hele tiden og det året jeg slutta med det (fjor vinter) så ble jeg ramma av 2 runder med forkjølelse, en runde med magasjau og influensa. Så om det er placebo eller om det funker, well. You tell . Har og ei vennine som påstår at det er placebo, men åndenes makt! DET er virkelighet! Ja fyttirakkern, når døra lukker seg pga. gjennomtrekk da er det spøkelser! Men vitaminer er bare BS ... Det skjer mer mellom himmel og jord enn vi ser, det kan jeg påstå. Jeg har selv blitt besøkt av en person som døde dagen før, så jeg vet at gjenferd finnes. Om de derimot går rundt i hus og faenskap, det ser jeg på som en mulighet, om enn en liten en. Det vi ser på Åndenes Makt på tv er nok mye placebo det også, mener jeg Protip for å øke eget immunforsvar; Ikke vær så jævlig redd basiller. Endret 19. januar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er da ikke placebo! Det er da virkelig! Bare hør på alle kvinnfolka som er enig i påstanden! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Snittleif da. Vil du ha en bartekos? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Vaske bad, vaske stue, vaske vaske vaske Go hide and go fuck yourself Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Snittleif da. Vil du ha en bartekos? Alltid Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Da blir det tredagersbartekos fra Trøndelag. Send en til hu derre namsos tøsa og Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Har vofsen lyst på en bartekos? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er 4 (!) skjulte brukere. Hva skjera? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Deilig med 13 timer søvn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er 4 (!) skjulte brukere. Hva skjera? Du har fått noen stalkere. Bare det. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg spiser sjokoladekake på skolen! Omnomnom Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg spiser sjokoladekake på skolen! Omnomnom Jeg spiser sjokoladekjeks. Om nom nom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg