Niqābninja Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ah, Bryn ja. For langt unna herifra. Jeg er jo midt i Oslo Sentrum. Jeg er ikke midt i sentrum, det skal være sikkert. Bryn (maks)en gang i uka, resten av dagene på Kjelsås. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg begynte ganske tidlig på Øystein Sunde ja . Men ikke noe særlig fingerspill da... Men Marit Bjørgen f.eks. Bygd som faen. Tror ikke hu ville vært så bygd om hu hadde starta på 150 kilo... Nå var det snakk om å spille som Øystein Sunde da, ikke en og annen Sunde-låt Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 God morgen forum folk! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Morgen, Soppemannen Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Fortsetter å være syk. Uff og huff. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Fortsetter å være syk. Uff og huff. Vær glad du ikke er mann. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Fortsetter å være syk. Uff og huff. Har laget en feel-good liste bare for deg :--D 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Vær glad du ikke er mann. Har det noe med sykdom å gjøre? Har laget en feel-good liste bare for deg :--D Bare for meg? Takk, skal se på den Endret 19. januar 2011 av -Linda. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Nei, her er det virkelig lenge siden jeg var sist! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Har det noe med sykdom å gjøre? Oops, glemte at du var såpass ung. Beklager den. Hannkjønn har, egentlig fra fødsel, en tendens til å overdramatisere all sjukdom. Dette vises sterkere etterhvert som mannen blir eldre. Altså; vær glad du ikke er mann, for da hadde du vært minst 60 ganger sjukere enn du er Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg liker hvordan Supernatural folka tenker alt for mange hawt chicks i den serien Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Oops, glemte at du var såpass ung. Beklager den. Hannkjønn har, egentlig fra fødsel, en tendens til å overdramatisere all sjukdom. Dette vises sterkere etterhvert som mannen blir eldre. Altså; vær glad du ikke er mann, for da hadde du vært minst 60 ganger sjukere enn du er Aha, skjønner Wovels(?), fin spilleliste! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Aha, skjønner Jeg er usedvanlig flink på dette selv, nemlig. Dette kan man også kalle "mannfluensa", så vet du det Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Min erfaring er at kvinnfolk overdramatiserer alt. Og da mener jeg absolutt alt. Sykdom, penger, klær, følelser, kjærester, filmer, serier, musikk, vennskap osv osv osv osv. Mens de fleste hannfolk jeg kjenner er mer rasjonelle og praktiske og mer laid back til ting. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kanskje jeg skal slutte å røyke? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Min erfaring er at kvinnfolk overdramatiserer alt. Og da mener jeg absolutt alt. Sykdom, penger, klær, følelser, kjærester, filmer, serier, musikk, vennskap osv osv osv osv. Mens de fleste hannfolk jeg kjenner er mer rasjonelle og praktiske og mer laid back til ting. Du kan da ikke dra alle over en kam? Jeg vil si det er forskjellig fra person til person, men det kan være riktig at kvinnfolk generelt overdramatiserer mer enn mannfolk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 jeg har faktisk ikke vært skikkelig dårlig på snart ett år nå. Ikke noe forkjølelse eller noe. Vitaminbjørner win much? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ntaaw, så søtt. "Min erfaring er at ... " Vitaminer! Det skulle jeg ta i dagtidlig. Fy fasan jeg er dårlig på slikt. Glemmer det alltid. Får ta når jeg kommer hjem, og så prøve å huske på det i morgen tidlig. Kanskje jeg skal henge boksen i en snor rett foran døren.. hmmm... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kanskje jeg skal slutte å røyke? Go for it! No reason for not doing it! jeg har faktisk ikke vært skikkelig dårlig på snart ett år nå. Ikke noe forkjølelse eller noe. Vitaminbjørner win much? Fra barneskolen og opp til nå har jeg ikke vært fysisk sett for syk til å gå på jobb en eneste gang. Ingen kosttilskudd/annet placebo i det hele tatt win much? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Go for it! No reason for not doing it! Eller bare slutte kjøpe røyk og se hvordan det går, kanskje? Når jeg røyker 2-3 røyk om dagen, så ser jeg egentlig ikke noen grunn til å savne det i hverdagen. Problemet blir vel når jeg drikker øl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg