Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ditto KvitKnekt. kjenner det begynner å bli støle muskler etter gårsdagens trening.

Jobbet du hardt da? :D:p

God morgen folkens. Litt skuffet over å våkne helt alene her å ikke ha en varm kjærring ræv å krype inntil :ermm:

Kom hit du. :)

Endret av SuperadreMalin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber alltid hardt. Lærte i militæret at jeg kunne presse meg mye lengre enn hva man skulle tro, så jeg fullt ut.

Jeg jobber alltid hardt. Lærte i militæret at jeg kunne presse meg mye lengre enn hva man skulle tro, så jeg fullt ut.

you accidentally fullt ut?

Jeg jobber alltid hardt. Lærte i militæret at jeg kunne presse meg mye lengre enn hva man skulle tro, så jeg gikk fullt ut.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Student-treningssenteret i byen åpner 0730, og da jeg ankom 0745 var den stappfull av jenter på tredemøllene. Det var seriøst 5 jenter for hver gutt som var der. Hva skjer med at jenter har mye mer viljestyrke? Jeez.

Det verste var at alle tredemøllene ser rett på vektområdet, så jeg følte at alle så på meg. Og dømte. Fordi jeg kun løftet stangen...

Lenke til kommentar

Det verste var at alle tredemøllene ser rett på vektområdet, så jeg følte at alle så på meg. Og dømte. Fordi jeg kun løftet stangen...

Hahahahhahahahaha...

... Men vet hvordan du føler det. Jeg klarte ikke stanga engang på videregående...

Lenke til kommentar

Ah. Det irriterer meg også. Jeg har ikke trent eller brukt kroppen noe særlig siden i oktober engang. Så jeg er rimelig veik for å si det mildt. Men jeg sto der og "pumpet" biceps med 7,5 kg handtler fikk jeg mange dømmende blikk. Jævla bolerfaen som skal hyle og skrike og løfte 40 kg på hver hånd.. Så jævli demotiverende.

Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem fra treningssenteret jeg også. Akkurat samme greia der, kjører 12kilo skråbenk manualer. Slutta å bry meg, bare tenk hvor fit vi blir til sommeren. Nå skal jeg stelle meg naken i vinduet og håpe at noen ser meg.

Yesss, tok 12kg manualer og klarte ikke fullføre 8x3, men jeg er nærmere enn jeg var sist. Klarte 8x3@55kg markløft, det var riiimelig tasty. Ser riktignok ikke så imponerende ut, men whatevez. Sixpack til sommeren y'all.

kvitknekt: Jeg trener på studentsenteret her i Bergen, hvor det er for det meste jenter og "fotballgutter". Svært lite bol og bråk og brede skuldre der, takk og lov. Innimellom er jeg innom Vektertorget, og der er det flaut å bruke mindre enn 40kg manualer. Fools. Ser ut som forvokste beibier.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Var litt skeptisk til å melde meg inn på et treningssenter som ligger på Grønland, men går veldig bra. Bubbleboys er bare hyggelige, har fått endel hjelp av dem allerede og dette er bare uke nr to. Uansett går det meste plettfritt med Rihanna på øret

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...