Abnormaxie Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Edit: dere poster kjapt så ble noe out of contex Du veit hu bor i Ålesund, Spotify linken gir deg etternavnet og du veit fornavnet. last.fm bildet er likt FB bildet hennes. Stalking /out Dårlig musikksmak FU :O Oh, wait. I don't fuck people who doesn't like my taste! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Alt du skriver her, bekrefter bare mistanken min om at du er en tolvåring som utgir deg for å være eldre. Evt. et troll. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Dårlig musikksmak Finnes ikke noe som heter dårlig musikksmak, bare dårlige lyttere:) 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Dere er litt negative. Kan ikke alee bare bli venner? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 jeg gidder ikke å late som jeg er så jævli voksen, det er et forum , jeg sier ting som de er, jeg tilpasser det ikke deres lille drømmeverden der alle står med hatten i hånda og venter på at noe skalø skje. Totalt usensurert. Det er beundringsverdig. Siden det som oftest bare er barn, og gamle med små sykdommer som sier ting rett ut, før de tenker seg om. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg blir venner med alle når alle lærer seg å skrive korrekt grammatikk. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Dårlig musikksmak Finnes ikke noe som heter dårlig musikksmak, bare dårlige lyttere:) Er bare folk med dårlig musikksmak som sier sånt. Likens at det bare er stygge folk som sier at det er innsiden som teller. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Dårlig musikksmak Finnes ikke noe som heter dårlig musikksmak, bare dårlige lyttere:) Virkelig? VIRKELIG? http://www.youtube.com/watch?v=LXUSaVw3Mvk 2 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Sebbe.. Finner du Justin Bieber noenplass på spotifyen min? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 @ Sebbe: Uhm.. jaa.. Glemte at Justin Beaver eksisterte så trekker tilbake den og sier smaken er som baken 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 jeg må stå opp om 4 timer, fuuuuuck Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg må opp om 7 timer, men det gjør ikke noe. For om 11 minutter har jeg bursdag!!!! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Sebbe.. Finner du Justin Bieber noenplass på spotifyen min? Nei, men Nightwish, Bryan Adams, Westlife, John Mayer osv. Stort pluss for Tom Waits, det skal du ha. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg må opp om 7 timer, men det gjør ikke noe. For om 11 minutter har jeg bursdag!!!! Gratluerer! Og du blir jo sånn morsom alder også Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Du har mast om den bursdagen i evigheter nå. Forventer du at jeg skal gratulere deg eller noe? Du kommer vel til å lage en egen tråd i "Gledesutbrudd" delen av forumet. Der kan du fårde deg i adjektiver og verb om hvor retarderad glad du er... Sebbe.. Finner du Justin Bieber noenplass på spotifyen min? Nei, men Nightwish, Bryan Adams, Westlife, John Mayer osv. Stort pluss for Tom Waits, det skal du ha. Nighwish er deilig da!!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Dårlig musikksmak Finnes ikke noe som heter dårlig musikksmak, bare dårlige lyttere:) Er bare folk med dårlig musikksmak som sier sånt. Likens at det bare er stygge folk som sier at det er innsiden som teller. Øy! Kaller du meg stygg? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg må opp om 7 timer, men det gjør ikke noe. For om 11 minutter har jeg bursdag!!!! Gratluerer! Og du blir jo sånn morsom alder også Gratulerer med hva? Er enda en stund igjen. Veldig morsom alder. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 GRATULERE MED DAGEN KNEWT!!!! Håper du spiser så mye kake at du blir kvalm Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Knewt @ Du får ha gratulerer med dagen, hvis klokken på Macen min er riktig ;D Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Wooo! Takk Det føles helt likt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg