Catkin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Pfff...Nora er bare i parringstiden. Det er bare derfor^^. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Seriøst, eplefe er skummel! :OMen nora er også skummel! Avataren din er skummel !!! hvorfor det? er jo ingenting skummelt med den.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Pfff...Nora er bare i parringstiden. Det er bare derfor^^. Du har fått ny avatar! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du er skummel Jo, takk du. Det jeg finner merkelig er at jeg gjerne skremmer/provoserer folk på 12 og oppover, men småbarn elsker meg. Gjør det meg skummel, eller gjør det dere fordomsfulle? Hvordan kan du vite at jeg ikke er skummel? Du har ikke møtt meg Nei, men du lever av å hore i RPP og slikt, og jeg merker jo faktisk hvordan du er gjennom hvordan du fremtrer her på forumet (med mindre du er et jævlig falskt menneske online). Og nei, du er ikke skummel. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg er ikke skummel =D. Og det er for sent å late som nå. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg er ikke skummel =D. Og det er for sent å late som nå.nei det er du ikke nei men jobb i morgen... må sove straks jeg natta folkens Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Nei, men du lever av å hore i RPP og slikt, og jeg merker jo faktisk hvordan du er gjennom hvordan du fremtrer her på forumet (med mindre du er et jævlig falskt menneske online). Og nei, du er ikke skummel. Bedre å hore i RPP enn i virkeligheten... Men jeg er kanskje ikke skummel. Skulle ønske jeg var det da, for jeg føler folk tenker "ho er så liten og søt, ho kan da ikke gjøre noe galt". Og hvis jeg da gjør noe galt, så er det helt forferdelig... Endret 21. februar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei hei, det er ikke noe vits å bli frekk her... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Yayyyyyyy bitch fight!! Og dere vil ha FLERE jenter til forumet Endret 21. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Jeg er ikke skummel =D. Og det er for sent å late som nå. Mellom oss to; noen ganger har du skremt meg. Du virker som den hevnglade personen noen ganger... Kanskje er jeg lettskremt? Eller er det fordi jeg er 160cm høy, og er generelt liten i forhold til det meste? Endret 21. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Pfff...Nora er bare i parringstiden. Det er bare derfor^^. Du har fått ny avatar! Det stemmer^^. Men Nora da. Det beste er å se søt ut, for å så finne frem kjøttkniven og komme med en ubehagelig kommentar og fnise litt etterpå. Rett og slett oppføre deg slik av andre føler seg utrygge i ditt selskap. Jeg kan gi noen råd =D. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Chokke: takk, takk, du er så bra person, takker for engasjementet i politikk delen av forumet. love u, hi-hi (jeg mener det) Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det stemmer^^. Men Nora da. Det beste er å se søt ut, for å så finne frem kjøttkniven og komme med en ubehagelig kommentar og fnise litt etterpå. Rett og slett oppføre deg slik av andre føler seg utrygge i ditt selskap. Jeg kan gi noen råd =D. Du er så søt og snill Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Men Nora da. Det beste er å se søt ut, for å så finne frem kjøttkniven og komme med en ubehagelig kommentar og fnise litt etterpå. Rett og slett oppføre deg slik av andre føler seg utrygge i ditt selskap. Jeg kan gi noen råd =D. Og der ble SasaB skremt nok en gang... Forresten, tror dere jeg brude få meg afro? o.O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Bedre å hore i RPP enn i virkeligheten... Men jeg er kanskje ikke skummel. Skulle ønske jeg var det da, for jeg føler folk tenker "ho er så liten og søt, ho kan da ikke gjøre noe galt". Og hvis jeg da gjør noe galt, så er det helt forferdelig...Var det et hint? For i så fall så gidder jeg ikke å kommentere det, enda jeg kan bli megajentete og legge masse i det og starte en krangel. Det er liksom ikke helt min greie å gå inn i usaklige krangler med folk. Om du gjør noe galt, og det ikke er forventet, så er ikke det noe verre enn om folk venter at du gjør noe galt og du gjør det. Da tenker du for mye på hva folk venter seg av deg, fremfor hvordan du vil leve livet ditt. Om det er saken (at du syntes at folks oppfatning av deg er megaviktig), så kan vi like greit stoppe diskusjonen her, for da er vi uenige i grunnprinsippet.Hei hei, det er ikke noe vits å bli frekk her...Og det ble jeg ikke heller. :]Yayyyyyyy bitch fight!! Og dere vil ha FLERE jenter til forumet Jeg vil ha saklige mennesker som vet hva de snakker om til forumet. Jeg driter faktisk tyve-null i kjønn, og jeg tror ikke jenter er mer utsatt for å starte krangler enn det dere er, dere bare merker det mye bedre når det er to jenter som krangler. ...Og å ildne opp under noe som faktisk kunne blitt en krangel er unødvendig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Takk Nora O:3. Siste som var her på besøk, endte med bitemerker oppover begge armene. Men han likte det og lot meg gjøre det. Så hah^^. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Var det et hint? For i så fall så gidder jeg ikke å kommentere det, enda jeg kan bli megajentete og legge masse i det og starte en krangel. Det er liksom ikke helt min greie å gå inn i usaklige krangler med folk. Om du gjør noe galt, og det ikke er forventet, så er ikke det noe verre enn om folk venter at du gjør noe galt og du gjør det. Da tenker du for mye på hva folk venter seg av deg, fremfor hvordan du vil leve livet ditt. Om det er saken (at du syntes at folks oppfatning av deg er megaviktig), så kan vi like greit stoppe diskusjonen her, for da er vi uenige i grunnprinsippet. Jeg hinter ikke til noe som helst, og jeg er ikke så opptatt av hva andre synes om meg. Men jeg er lei av å ikke kunne gjøre eller si noe uten at folk ser stygt på meg fordi det er ikke sånn jeg burde oppføre meg... Lenke til kommentar
Holten Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 haha, jeg har fått en KRAFTIG advarsel på nettby nå Få lese Er ikke stolt over hva jeg har gjort, så er litt usikker på om dere får se Se på simenzi så ser dere det..bla nedover profilen hans.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 neeei, skriv det her.. har slettet meg ifra nettby. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) haha, jeg har fått en KRAFTIG advarsel på nettby nå Få lese Er ikke stolt over hva jeg har gjort, så er litt usikker på om dere får se Se på simenzi så ser dere det..bla nedover profilen hans.. Hvem av dem er du? Endret 21. februar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg