Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

why not? verste som skjer er vel at ryggen blir dratt løs. Bryr meg ikke, er verdt forsøket. Dessuten vil jeg kunne leve i sofaen med spill og film hvis keg blir ufør :)

Og der valgte jeg å stemme på det partiet som går inn for å nekte utbetaling av stønad til personer med selvpåførte skader. :ermm:

Jeg mener det, hvordan skal resten av norge overleve om majoriteten har en holdning som sier at det er greit å gjøre som man vil, blir man ufør er det jo ikke noe problem. Staten (vi andre) betaler jo uansett.

Edit: Just do it. Kanskje du stryker med i forsøket. Da, vil Darwinismen igjen bevise sin teori. :)

Endret av MrBjoern
Lenke til kommentar

Sant, er 1.80, men jeg vil ikke blir noe særlig høyere. Pappa er 1.87-88 og onkel er 1.90 +.

For bare håpe alt stopper snart! :whistle:

Høye gutter er diggbart da. wub.gif

Ikke for høye da.

Men vis jeg blir høy, skal jeg ta kontakt? :blush:

Sure thing! Ehm.. Hvor gammel er du?:D

Lenke til kommentar

Sant, er 1.80, men jeg vil ikke blir noe særlig høyere. Pappa er 1.87-88 og onkel er 1.90 +.

For bare håpe alt stopper snart! :whistle:

Høye gutter er diggbart da. wub.gif

Ikke for høye da.

Men vis jeg blir høy, skal jeg ta kontakt? :blush:

Sure thing! Ehm.. Hvor gammel er du?:D

Du kan gjette, uten og jukse og se på bilder eller profilen min.

Lenke til kommentar

Hvis jeg griser deg vil darwinismen seire :) Men jeg er litt glad i deg så vil ikke det. Mne seriøst så tenker jeg sånn som deg i det innlegget MrBjoern

Hei, jeg er misantrop og har gitt opp menneskeheten for lenge siden uansett. Jeg håper bare fortsatt at det finnes mennesker der ute som er smartere enn at de må prakkes på med advarsler om at man ikke skal tørke katter i microer, og som lar være å gå midt på motorveien, selv om gps-en deres sier at det er raskeste vei..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...