MrBjoern Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Piller holder jeg meg unna. Driver å mekker strekkbenk i kjellern da. Tror det blir vondt men funker sikkert Du skal strekke ut en ryggrad hovedsaklig bestående av knokler og brusk? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Piller holder jeg meg unna. Driver å mekker strekkbenk i kjellern da. Tror det blir vondt men funker sikkert Du skal strekke ut en ryggrad hovedsaklig bestående av knokler og brusk? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 why not? verste som skjer er vel at ryggen blir dratt løs. Bryr meg ikke, er verdt forsøket. Dessuten vil jeg kunne leve i sofaen med spill og film hvis keg blir ufør Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hah, jeg er 1.83 Det er jeg også. Slenger meg på den. Slenger meg på! om 3 cm Sign me up! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) why not? verste som skjer er vel at ryggen blir dratt løs. Bryr meg ikke, er verdt forsøket. Dessuten vil jeg kunne leve i sofaen med spill og film hvis keg blir ufør Og der valgte jeg å stemme på det partiet som går inn for å nekte utbetaling av stønad til personer med selvpåførte skader. Jeg mener det, hvordan skal resten av norge overleve om majoriteten har en holdning som sier at det er greit å gjøre som man vil, blir man ufør er det jo ikke noe problem. Staten (vi andre) betaler jo uansett. Edit: Just do it. Kanskje du stryker med i forsøket. Da, vil Darwinismen igjen bevise sin teori. Endret 18. januar 2011 av MrBjoern Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Sant, er 1.80, men jeg vil ikke blir noe særlig høyere. Pappa er 1.87-88 og onkel er 1.90 +. For bare håpe alt stopper snart! Høye gutter er diggbart da. Ikke for høye da. Men vis jeg blir høy, skal jeg ta kontakt? Sure thing! Ehm.. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Sant, er 1.80, men jeg vil ikke blir noe særlig høyere. Pappa er 1.87-88 og onkel er 1.90 +. For bare håpe alt stopper snart! Høye gutter er diggbart da. Ikke for høye da. Men vis jeg blir høy, skal jeg ta kontakt? Sure thing! Ehm.. Hvor gammel er du? Du kan gjette, uten og jukse og se på bilder eller profilen min. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvis jeg griser deg vil darwinismen seire Men jeg er litt glad i deg så vil ikke det. Mne seriøst så tenker jeg sånn som deg i det innlegget MrBjoern Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Du er 10 år for ung for Malin. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Du er 10 år for ung for Malin. Eieiei, nå ruer vi oss ned. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Høye gutter er diggbart da. Jeg er 1.89. Litt for høy etter min mening.... 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 malin er egentlig gutt da, vet dere ikke det? Bare en liten fyr som leker seg... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Dere vet Linda-? Henne bor skremmende nærme meg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvis jeg griser deg vil darwinismen seire Men jeg er litt glad i deg så vil ikke det. Mne seriøst så tenker jeg sånn som deg i det innlegget MrBjoern Hei, jeg er misantrop og har gitt opp menneskeheten for lenge siden uansett. Jeg håper bare fortsatt at det finnes mennesker der ute som er smartere enn at de må prakkes på med advarsler om at man ikke skal tørke katter i microer, og som lar være å gå midt på motorveien, selv om gps-en deres sier at det er raskeste vei.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 malin er egentlig gutt da, vet dere ikke det? Bare en liten fyr som leker seg... Det er egentlig dobbeltbrukeren min. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 malin er egentlig gutt da, vet dere ikke det? Bare en liten fyr som leker seg... I så fall den heiteste fyren med de beste puppene jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Pappa er 190, og min farfar er nærmere 2 meter tror jeg, mens jeg ligger på 173, og står bom fast der. Livet er urettferdig. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) malin er egentlig gutt da, vet dere ikke det? Bare en liten fyr som leker seg... I så fall den heiteste fyren med de beste puppene jeg har sett på lenge. Hvorfor går jeg glipp av det kule på dnfk?!!! Jeg er 178, helt fornøyd Endret 18. januar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg