Ajaco Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Historielæreren min er kanskje noe av det kjedeligste du finner. Monoton røst til helvete, står og prater i evigheter, mens vi bare sitter og hører på. Er på nippet til å sovne samtlige historietimer. Matte derimot, der har jeg kanskje den kuleste læreren noen sinne. Han har en så fantastisk balansegang mellom å kødde, og det å lære bort, at det er en fryd å være i timen hans. Det er rom for å tulle litt, men samtidig er han en utrolig dyktig lærer, som har evnen til å lære vekk på en god måte. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Da var julekarakterene kommet. 6 i snitt i avgangsfag og 5,4 med alle fag. Nice! 1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Om folk sitter og spiller PC hele timen har man heller ingenting å klage over. PCen er et hjelpemiddel til skolegang, ikke til kjedsomhet. Kunne ikke blitt mer enig. Man har ansvar for egen læring også, om man velger å bruke skoletiden på å loke med pc, er det greit. Om man fortsatt får gode karakterer er det det samme for meg. Men det blir for dumt å klage på at man sliter med å følge med i faget, når man ikke følger med i undervisningen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Enig der, ja. Jeg har brent meg på det selv noen ganger. I fag jeg finner kjedelige (kjemi) er det veldig lett å sitte og loke på internett og andre ting. Da blir det skippertaksøving dagen før prøve. Mens i interessante fag, som fysikk og matte, følger jeg med stort sett hele tida. Da går timene fortere også. Jeg må begynne å følge med i kjemi. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Da var jeg tilbake, etter en lengre periode med nullfungerende internett på hybelen. (Fra søndag..) Savna meg? [/obviusness] Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Da var jeg tilbake Når da? I fjor? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Men nå er Malin tilbake, så da blir det liv. 1 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvorfor klarer jeg ikke å dekode den aritmetisk-enkodede piksel-sekvensen når jeg følger dekodingsalgoritmen til punkt og prikke? Jeg må si at jeg blir litt frustrert. Er siste oppgaven jeg trenger å gjøre for kapittel 1 i multimediehåndtering, men neida. Den er det søtten meg ikke mulig å få til. Klarte jo å enkode pikselsekvensen i utgangspunktet (tror jeg), så hvorfor den ikke lar seg dekode riktig er et mysterie i mitt hode. I slike situasjoner er forumet, og for den saks skyld å lese om agile metoder, straks mer innbydende. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 wait, wtf? Det var da ganske logisk, var det ikke? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvorfor klarer jeg ikke å dekode den aritmetisk-enkodede piksel-sekvensen når jeg følger dekodingsalgoritmen til punkt og prikke? Jeg må si at jeg blir litt frustrert. Er siste oppgaven jeg trenger å gjøre for kapittel 1 i multimediehåndtering, men neida. Den er det søtten meg ikke mulig å få til. Klarte jo å enkode pikselsekvensen i utgangspunktet (tror jeg), så hvorfor den ikke lar seg dekode riktig er et mysterie i mitt hode. I slike situasjoner er forumet, og for den saks skyld å lese om agile metoder, straks mer innbydende. Helt enig. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Skikkelig dårlig i dag jeg. Jaja, alle er vel syke en gang i blant. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Folkens! Dere er stille.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ja, det var veldig stille her i kveld... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Skrive CV. Bør jeg oppføre "Universets hersker"? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg kan ikke dra på Hove likevel! Nå som Linkin Park kommer og alt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg