Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Hvorfor reise med limousin? hva er meningen med det? for å virke ekstra "fin" selv om du tilhører arbeiderklassen?

Jeg synes limousiner er så tragiske og skal aldri reise med det selv om jeg hadde blitt milliardær. Da reiser jeg heller med diligence. Dette er bare min personlige mening som er uvesentlig.

Hvordan kan du si at jeg tilhører arbeiderklassen uten og kjenne meg?

Eller middelsklassen. Nei grunnen til at jeg tippet på de klassene er fordi du tydeligvis ikke har gjort dette før og da regner jeg selvsagt med at du ikke tilhører overklassen, ellers så hadde du vist hvordan dette fungerte. Tilhører du overklassen så reiser du heller med luksusbilen din. Fornøyd?

Lenke til kommentar

Hvorfor reise med limousin? hva er meningen med det? for å virke ekstra "fin" selv om du tilhører arbeiderklassen?

Jeg synes limousiner er så tragiske og skal aldri reise med det selv om jeg hadde blitt milliardær. Da reiser jeg heller med diligence. Dette er bare min personlige mening som er uvesentlig.

Hvordan kan du si at jeg tilhører arbeiderklassen uten og kjenne meg?

Eller middelsklassen. Nei grunnen til at jeg tippet på de klassene er fordi du tydeligvis ikke har gjort dette før og da regner jeg selvsagt med at du ikke tilhører overklassen, ellers så hadde du vist hvordan dette fungerte. Tilhører du overklassen så reiser du heller med luksusbilen din. Fornøyd?

Veldig lett og forse i en 2 seter!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

En dag vil jeg gå på en skole med habile lærere.. en dag.

Det har min skole et stort fravær av dessverre. Her gir de oss anmerkning for å ikke ha deltatt i undervisningen (de er ikke fornøyd med din arbeidsinnsats). Slik et det i norsk. Gym læreren gir deg auto trekk på 2-3 karakterer dersom du leverer inn forseint. Biologi læreren liker å kjøre prøver i 3 kapitler samtidig hvor hvert kapittel er på 30 sider+, så da er vi oppe i 100 sider, så må du lese de gjerne 3 ganger da er vi oppe i 300 sider for å få en 4 eller bedre. Ellers er jeg fornøyd med T2 mattelæreren og historie læreren. Dette er på allmenn påbygg.

Fra VG2 så husker jeg at en lærere nektet å publisere alle sine presentasjoner på Its learning og da ble det umulig for de fleste i klassen å få en karakter på prøvene, heldigvis var dette i en periodisk syklus hvor vi bare hadde denne læreren i 3 måneder så gikk vi over på neste programfag. Dette var på VG2 klima, miljø og energi.

Fra VG1 så husker jeg at læreren skjønte ikke at ingen gjorde noe så vi satt å spilte Age of Empire 2 the Conquerors i 8 timer 3 dager i uken i over 2 måneder før han sa stopp. Dette var i PTF faget. Disse tilfellene har hendt meg i de tre siste årene på videregående men det er mange slike problemer med andre klasser på skolen.

Lenke til kommentar

En av lærerne våre nekter å motta innleveringer digitalt, og han nekter å motta håndskrevne innleveringer. IT-ansvarlig nekter oss tilgang til printerne.

Vi hadde norskprøve med totalt 12 mulige poeng. Jeg fikk 10. Karakter? Sterk 3.

Lenke til kommentar

En dag vil jeg gå på en skole med habile lærere.. en dag.

Biologi læreren liker å kjøre prøver i 3 kapitler samtidig hvor hvert kapittel er på 30 sider+, så da er vi oppe i 100 sider, så må du lese de gjerne 3 ganger da er vi oppe i 300 sider for å få en 4 eller bedre.

Fra VG1 så husker jeg at læreren skjønte ikke at ingen gjorde noe så vi satt å spilte Age of Empire 2 the Conquerors i 8 timer 3 dager i uken i over 2 måneder før han sa stopp. Dette var i PTF faget. Disse tilfellene har hendt meg i de tre siste årene på videregående men det er mange slike problemer med andre klasser på skolen.

Vel. Vi har stadigvekk prøver på rundt 100 sider. Om du trenger å lese gjennom de 3 ganger for å få 4, så har du enten ikke fulgt godt nok med i timen, ellers har du ikke evne til å se hva som er viktigst.

Om folk sitter og spiller PC hele timen har man heller ingenting å klage over. PCen er et hjelpemiddel til skolegang, ikke til kjedsomhet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

100 sider er ikke vanskelig, det er bare et kapittel på 33 sider som du leser 3 ganger det. Jeg klarer ikke å håndtere enorme mengder informasjon på for kort tid, da burde læreren splitte prøvene slik at hun gjerne tar to og to eller en og en.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...