Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Og du snakker? Jeg har ikke giddet å støvsuge på minst 2 måneder, og det har stått noe vask i vaskekummen siden sommeren.

Ekkelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Typen til min søster fikk besøk av sin mor med 2 ukers mellomrom for at hun skulle vaske :p

Det... må være noe av det mest tragiske jeg har lest på en god stund...

han flyttet hjemme fra når han var 15 for og starte karriere som proff håndballspiller, men min søster har jo gitt han streng opplæring i husarbeid!

Lenke til kommentar

Motbydelig. Jeg lar sånt stå i maksimalt en hel uke.

Enig. Jeg irriterer vettet ut av meg for tiden da jeg er nødt til å låne naboens støvsuger, siden vår suger til å suge.

Klaget til vaktmesteren over at den er usannsynlig dårlig på det feltet uten å ha fått noe svar.

Oh well. Oppvask derimot. Maks kos. :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Typen til min søster fikk besøk av sin mor med 2 ukers mellomrom for at hun skulle vaske :p

Det... må være noe av det mest tragiske jeg har lest på en god stund...

Tja, har noen kompiser som bor i kollektiv sammen. De har vaskedame som kommer en gang i uka, rimelig slapt det også

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hvorfor reise med limousin? hva er meningen med det? for å virke ekstra "fin" selv om du tilhører arbeiderklassen?

Jeg synes limousiner er så tragiske og skal aldri reise med det selv om jeg hadde blitt milliardær. Da reiser jeg heller med diligence. Dette er bare min personlige mening som er uvesentlig.

Lenke til kommentar

Hvorfor reise med limousin? hva er meningen med det? for å virke ekstra "fin" selv om du tilhører arbeiderklassen?

Jeg synes limousiner er så tragiske og skal aldri reise med det selv om jeg hadde blitt milliardær. Da reiser jeg heller med diligence. Dette er bare min personlige mening som er uvesentlig.

Hvordan kan du si at jeg tilhører arbeiderklassen uten og kjenne meg?

Endret av Deadmau5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...