Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 jeg har noen ganske private bilder av deg også da... så bare pass på Hysj da Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Noe mer genialt har jeg ikke sett i hele dag, naveletråden! Har svart der jeg også nå Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Godt å vite Er jeg i en slags fare nå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Googles definisjon på rednecks: a poor white person in the southern United States wordnet.princeton.edu/perl/webwn Redneck, in modern usage, predominantly refers to a particular stereotype of people who may be found in many regions of the United States or Canada. ... en.wikipedia.org/wiki/Redneck Redneck is a fictional mutant character in the Marvel Comics Universe. His first appearance was in New X-Men #126 by Grant Morrison and John Paul Leon. en.wikipedia.org/wiki/Redneck (comics) Redneck is a song by the post-thrash band Lamb of God. It is the third track of there 2006 album Sacrament. The song features bending and heavy distortion on the guitar parts. Also, it's one of the only songs off Sacrament that doesn't feature a guitar solo. ... en.wikipedia.org/wiki/Redneck (lamb of god song) Masse fin informasjon om rednecks der, men kan du emytologien bak uttrykket "rednecks"? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hysj da du som startet.... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Er jeg i en slags fare nå? Ser du på meg som farlig? *stolt* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Stereotypen, SF. Det der med at de hater svarte og sånn. Det er så jævlig patetisk. Spesielt norske wannabe-rednecks. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ser du på meg som farlig? *stolt* Tja, skummel er ordet. Litt sånn mørk-bakgate-skummel... Men jeg er vel ikke 100% skummelfri så... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tja, skummel er ordet. Litt sånn mørk-bakgate-skummel... Men jeg er vel ikke 100% skummelfri så... Åh, så glad jeg ble Alle mener jeg er liten og søt, men jeg vil være stor og skummel! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Åh, så glad jeg ble Alle mener jeg er liten og søt, men jeg vil være stor og skummel! Du er ivartfall ond Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du er ivartfall ond Jeg vet, men folk bryr seg ikke, for jeg klarer ikke skremme de Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg vet, men folk bryr seg ikke, for jeg klarer ikke skremme de Du er helt fryktelig (søt)! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Nora er skummel! *skjelve* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Nora er skummel! *skjelve* Du er så søt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Nora er ikke skummel for fem flate øre. Ikke SasaB heller. Herregud, er det blitt mtoe å være stor og tøff og skummel nå? Herlige greier. "Du er skummel, men det går fint, for det er jeg og" GRØSS. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Nora er ikke skummel for fem flate øre. Ikke SasaB heller. Herregud, er det blitt mtoe å være stor og tøff og skummel nå? Herlige greier. "Du er skummel, men det går fint, for det er jeg og"GRØSS. Du er skummel Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Nora er ikke skummel for fem flate øre. Ikke SasaB heller. Herregud, er det blitt mtoe å være stor og tøff og skummel nå? Herlige greier. "Du er skummel, men det går fint, for det er jeg og"GRØSS. Hvordan kan du vite at jeg ikke er skummel? Du har ikke møtt meg Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Seriøst, eplefe er skummel! :O Men nora er også skummel! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du er skummel Hun er bare skummel når hun er sint... Sånn som nå (virker det som). Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Seriøst, eplefe er skummel! :OMen nora er også skummel! Avataren din er skummel !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg