binko Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hade Espen! *tasse etter inn på bad* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces, får aldri nok. Har uansett en sixpack deilig glasscola i kjøleskapet, mellom melk, sprit, øl og vin. Alt som skal til for å overleve. Melk er selvfølgelig bare der som blandevann Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Okay, komme da, Aces *lokke*. Beklager da, Kibs =( *titte med store øyne på*. Bøyer meg i støvet for deg. Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg var så uendelig mye mer engasjerte enn dere. HEEELOOOO NGZ, *tenne på raketter for og vise att jeg er glad for og se han* bedre? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Beklager da, Kibs =( *titte med store øyne på*. Bøyer meg i støvet for deg. Gjør ikke meg noe, da. Ingen som får røre ngz uansett hvor engasjerte dere er når dere sier hei til ham. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Heiaaaa!!! *vinke desperat* Hehe, du trenger jo ikke vinke for å få oppmerksomheten min. hei Hei. Hei NgZ. *wave paw at* Hei NgZ =D =D Haha, kongerespons. Hei igjen. Skuffet over deg da, L4r5. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kibs, var jeg engasjert? :O Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke Espen pai engang =/? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 HEEELOOOO NGZ, *tenne på raketter for og vise att jeg er glad for og se han* bedre? Raketter i dusjen? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Melk er selvfølgelig bare der som blandevann Selvfølgelig Okay, komme da, Aces *lokke*. Saklig! *komme da, komme da, NÅ HAR JEG DEG! Jobbe-for-meg-resten-av-livet* Glasscolaen er ikke verdt det Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kibs, var jeg engasjert? :O Ja. Du var sånn ganske perfekt. Ikke Espen pai engang =/? Nei. Han har vist ganske tvilsomme tendenser. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 HEEELOOOO NGZ, *tenne på raketter for og vise att jeg er glad for og se han* bedre? Ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skuffet over deg da, L4r5. Jeg er ikke så mainstream at jeg følger alle andre Jeg er skikkelig TRUE og gjør ikke som saueflokken gjør Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gjør ikke meg noe, da. Ingen som får røre ngz uansett hvor engasjerte dere er når dere sier hei til ham. Ingen? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er ikke så mainstream at jeg følger alle andre Jeg er skikkelig TRUE og gjør ikke som saueflokken gjør Derfor du henger her i DNF sammen med oss andre? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 *weee* Aces, det minner meg om en svær faen / kjempe jeg gikk sammen med på IKT. Da vi vandra rundt i Trondhjem i lunchen og han så små unger som gikk rundt, evt. barnehageunger på tur, så lokka ham på dem. "Komme da, småttiser, komme inn i sekken min, ja kom da, kom da." Var litt o_O Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ingen? Jeg teller ikke, da, hvis det var det du tenkte på. Ellers er alt forbudt. Mm jeg får være med. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skuffet over deg da, L4r5. Jeg er ikke så mainstream at jeg følger alle andre Jeg er skikkelig TRUE og gjør ikke som saueflokken gjør Når du sier saueflokk, da tenker jeg på religion. Er det galt av meg? Aces da! Jeg skulle bare gi deg cola =(! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Derfor du henger her i DNF sammen med oss andre? Hysj da! Du ødelegger Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er ikke så mainstream at jeg følger alle andre Jeg er skikkelig TRUE og gjør ikke som saueflokken gjør Det er bare en unnskyldning for at du ikke rakk å hilde før flokken. Dessuten har du tapt om du lar saueflokken diktere hva du (ikke) skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg