TheKims Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Har vært flink å handlet mat for 1500kr Nå skal jeg ta en tur på teknikmagasinet, kanskje levne minibank kortet hjemme Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg er klar over at vi var ferdig med sunnmøringsvitsene, men jeg fant en halvveis drøy en som jeg bare må legge ut. Beklager til alle som skulle ta seg nær av den Ein sunnmøring og ein neger forliste og hamna på ei aude øy. Eit år seinare kom det eit skip forbi. Då sto det ein mann på stranda og skulle selge ein svart skinnsofa. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg er klar over at vi var ferdig med sunnmøringsvitsene, men jeg fant en halvveis drøy en som jeg bare må legge ut. Beklager til alle som skulle ta seg nær av den Ein sunnmøring og ein neger forliste og hamna på ei aude øy. Eit år seinare kom det eit skip forbi. Då sto det ein mann på stranda og skulle selge ein svart skinnsofa. Haha. Ingenting som en skikkelig skinnsofa, av ekte apeskinn! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg er klar over at vi var ferdig med sunnmøringsvitsene, men jeg fant en halvveis drøy en som jeg bare må legge ut. Beklager til alle som skulle ta seg nær av den Ein sunnmøring og ein neger forliste og hamna på ei aude øy. Eit år seinare kom det eit skip forbi. Då sto det ein mann på stranda og skulle selge ein svart skinnsofa. Den ble en hit her på kontoret Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Den ble en hit her på kontoret Den ble ikke det her. Konklusjon; jenter fra Namsos og menn fra Serbia eier ikke humor. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Gammel engelsk pubvits: Hva er forskjell på voldtekt og fotball? Kvinner liker ikke fotball 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Den ble en hit her på kontoret Den ble ikke det her. Konklusjon; jenter fra Namsos og menn fra Serbia eier ikke humor. Har vel noe med at hovedkontoret er i Ålesund og der er alle på høyeste lønnstrinn, mens vi er 8 under dem Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Den ble en hit her på kontoret Den ble ikke det her. Konklusjon; jenter fra Namsos og menn fra Serbia eier ikke humor. Wat? Namsos ? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Åååh, det gikk bra på fremføringen. Eller, jeg overlevde. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Åååh, det gikk bra på fremføringen. Eller, jeg overlevde. Grattis Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Do want foooooood Kake kl 12 Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Gratulerer med dagen Mats Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Gratulerer med dagen Mats Takk takk Ingvild Endret 18. januar 2011 av Yavel Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hustak? ? fucka tastatur savner pc'en min Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Wat? Namsos ? Har en lærling fra Namsos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg