Slimda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Etter en tur fra bussen til skolen gikk jeg fra å føle at dere var superslem med meg til å faktisk tenke " å herre, dere har helt rett. Hva feiler det meg? " For all del, nyt forelskelsen/betattheten/stalker-mode, men ikke la det gå for langt. Det blir litt kleint om han inviterer med deg hjem og før han sier adresser svarer du med gateadresse, leilighetsoppgang og hvilket rom senga ligger i... I dag er det den store spam dagen på facebook for min del Hvorfor? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Etter en tur fra bussen til skolen gikk jeg fra å føle at dere var superslem med meg til å faktisk tenke " å herre, dere har helt rett. Hva feiler det meg? " For all del, nyt forelskelsen/betattheten/stalker-mode, men ikke la det gå for langt. Det blir litt kleint om han inviterer med deg hjem og før han sier adresser svarer du med gateadresse, leilighetsoppgang og hvilket rom senga ligger i... Hva er det dere tror om meg egentlig? Jeg vet ikke hvor han bor . Vi hadde et par øyeblikk i helgen, blant annet en god stund i boblebadet. mjæ, jeg gir opp med å overbevise dere om min sinnstilstand, holder dere heller oppdatert. Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 haha, uten lærer de første timene i dag, begynner igjen 10.30. hell yeah! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Morgen, tøser og tøsinner Cola om morgenen. Ikke vanlig for meg, men ytterst nødvendig 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 I dag er det den store spam dagen på facebook for min del Hvorfor? Er ferdig som tenåring i dag, offisielt en lovlig polfarer i dag 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hehe, bare litt uskyldig erting. Skulle gjerne hatt noen å vært forelsket på selv, egentlig. Men hva legger du i "god stund i boblebadet"? Snakker vi en hyggelig samtale eller tafsing? Er ferdig som tenåring i dag, offisielt en lovlig polfarer i dag Så du er 20 idag? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hehe, bare litt uskyldig erting. Skulle gjerne hatt noen å vært forelsket på selv, egentlig. Men hva legger du i "god stund i boblebadet"? Snakker vi en hyggelig samtale eller tafsing? Er ferdig som tenåring i dag, offisielt en lovlig polfarer i dag Så du er 20 idag? Det stemmer Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 God morgen! Var alt for godt og sove en ekstra time idag, men nå farer det avei til møte og en kort arbeidsdag. snx xoxoxoxoxox eller noe sånt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det stemmer Gratulerer med dagen da, lille pjokk. God morgen! Var alt for godt og sove en ekstra time idag, men nå farer det avei til møte og en kort arbeidsdag. snx xoxoxoxoxox eller noe sånt Hva skulle ikke jeg gjort for en times søvn... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Etter en tur fra bussen til skolen gikk jeg fra å føle at dere var superslem med meg til å faktisk tenke " å herre, dere har helt rett. Hva feiler det meg? " Jeg føler meg litt som idolet ditt. Du er Ted i denne samtalen. Barney: Have I taught you nothing, Ted? Ted: Virtually. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hva skulle ikke jeg gjort for en times søvn... Sodomisert din egen bestemor med en avis? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det stemmer Gratulerer med dagen da, lille pjokk. Takk Takk heller liten og søt, enn gammel og skrukkete Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hehe, bare litt uskyldig erting. Skulle gjerne hatt noen å vært forelsket på selv, egentlig. Men hva legger du i "god stund i boblebadet"? Snakker vi en hyggelig samtale eller tafsing? Tja, veldig hyggelig samtale. Var et par andre gutter der som var veldig "PULE????" og svært innpåsliten. Men han forsvarte meg. åe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Barnacle: Creepy. Fortsett sånn. Lær av denne tråden. (Warning: NSFW, småbarn. Da tenker jeg spesielt på dere født etter 1993.) haha wtf! det der var jo helt sjukt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hva skulle ikke jeg gjort for en times søvn... Sodomisert din egen bestemor med en avis? Hvem vet, hadde sikkert klart å sove etterpå. åe *KNIS* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvem vet, hadde sikkert klart å sove etterpå. Fair enough. Jeg bare antok. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Kanskje vi kliner vilt, hvem vet Skal dere ha sex innen to uker? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hehe, bare litt uskyldig erting. Skulle gjerne hatt noen å vært forelsket på selv, egentlig. Men hva legger du i "god stund i boblebadet"? Snakker vi en hyggelig samtale eller tafsing? Tja, veldig hyggelig samtale. Var et par andre gutter der som var veldig "PULE????" og svært innpåsliten. Men han forsvarte meg. åe digg følelse når man er forelsket kos deg så lenge det varer forhåpentligvis evig Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ikke døm meg, jeg er forelsket. Jeg også. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ikke døm meg, jeg er forelsket. Jeg også. pic or it didn't happen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg