Balli Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 gleder meg til etterpå, skal hente 4 pakker i hentebu i sandefjord Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Noen som vet om man får gjeldsbrev for vårsemesteret? Er snakk om høyere utdanning, har fortsatt ikke fått stipendet. Betalte dog semesteravgiften først for to dager siden. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Eg er trøtt, men eg må arbeide. Motivation, where art thou? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg tok den. Trenger nemlig å få et solid fremsprang på antall løste saker på jobb, slik jeg kan slacke litt igjen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jammen her er alt omtrent over deadline. D: I need it! Fysikk-rapport i samanheng med tentamen, kjemi-rapport, innlevering i norsk, historie og premiere med teateret. All in one week. Oh! Og så fransk. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Midt på natta? det er tirsdag. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jammen her er alt omtrent over deadline. D: I need it! Fysikk-rapport i samanheng med tentamen, kjemi-rapport, innlevering i norsk, historie og premiere med teateret. All in one week. Oh! Og så fransk. Gjør som meg, drit i å gjøre det. kanskje lærern gir deg en anmerkning, kanskje ikke. Mitt motto er drit i alt på skolen, bortsett fra prøver som gir en vurdering. Det er kanskje ikke et motto though, mer en leveregel. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Problemet er at dette er innspurten før første termin er over. Dei teller faktisk. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Høres lurt ut. Igrunn ikke... Jeg er en lat jævel, og ikke stolt av det. Men hovedsaken er at jeg hvertfall kommer meg levende gjennom skoleårene.. Problemet er at dette er innspurten før første termin er over. Dei teller faktisk. Karakterene fra første termin har vel egentlig ingen betydning? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er jo faktisk de vi søker videre med ( på videregående i hvertfall ) Har ganske så stor betydning. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 For meg gjer det det. Vil ikkje ha dårleg karakter på noko. (litt perfeksjonist, pluss eg går på ein god skule) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er jo faktisk de vi søker videre med ( på videregående i hvertfall ) Har ganske så stor betydning. Nei, svaret på skolene får du på sommeren, da er det ferdige vitnemålet innsendt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er jo faktisk de vi søker videre med ( på videregående i hvertfall ) Har ganske så stor betydning. Sikker på det? trodde de brukte både 1. og 2. terminskarakterene når du søkte skole? Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Anyways... have fun.. skal sikre meg 6 timers søvn (kanskje 7^^). Ang. lekser... jeg er for slack.. må slutte å game gitt.. Kunne jo hatt et godt snitt... :O Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Gjør som meg, drit i å gjøre det. kanskje lærern gir deg en anmerkning, kanskje ikke. Mitt motto er drit i alt på skolen, bortsett fra prøver som gir en vurdering. Det er kanskje ikke et motto though, mer en leveregel. Så tøff du er. Blir sikkert populær på NAV-kontoret. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) jeg går på en elendig skole uten noen slags oppfølging overhodet. Etter et halvår med absolutt ingen undervisning er jeg faktisk keen på og lære noe... Endret 17. januar 2011 av Deadmau5 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er jo faktisk de vi søker videre med ( på videregående i hvertfall ) Har ganske så stor betydning. Nei, svaret på skolene får du på sommeren, da er det ferdige vitnemålet innsendt. Hmm, på vg2 søkte vi med julekarakterene som vanlig. En venninne hadde dårlige karakterer juleterminen, og bedre enn mange flere sommerterminen, men hun ble kastet ut av skolen.. Selvom hun hadde G G. Så jeg trodde det var slik. Men men . Jeg liker å få gode jule og sommer karakterer Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Ooh, så gløymde eg teknologi- og forskningslære-forhåndsrapporten! Den er viktig, men kan bli overlatt til andre gruppemedlem. All I say is: CanSat. :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: edit: Take your guess! Endret 17. januar 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg