Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ikke lat som du ikke er medlem der Slimda Jeg har (hadde?) en konto på Diskusjon.no, Penest.no og en annen side. Disse ble flittig brukt når jeg gikk på IKT-klassen i VGS. Timene ble brukt på å titte på jentekropper. Har ikke snøring om kontoen min er aktiv ennå, men du kan få æren å lete om du vil (samme brukernavn som her) Og hadde jeg virkelig hatt lyst til å se på 15-åringer, kunne jeg bare dratt innom Deiligst.no og slikt. Pfft. Tipper du har "slikt" oppe i en annen tab. Nei takk. Holder meg til Rule34. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hva pokker er Mette Marit-knuten? ' Nr. 1. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 tror han er mer fengselsagn.com typen :O Du prøvde å gå til adressen http://fengselsagn.com/, som er utilgjengelig for øyeblikket. Kontroller at nettadressen (URLen) er skrevet riktig og prøv så å oppdatere siden. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Tror ikke du jeg har montert opp kamera på rommet ditt? Oh crap, har lurt litt på hva det blinkende røde lyset var.. Fair enough, kan gi deg et lite show nå jeg. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kamera? Kamera montert? Kamera i en skrue? Kamera i en skrue som er skrudd inn i veggen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Oh crap, har lurt litt på hva det blinkende røde lyset var.. Fair enough, kan gi deg et lite show nå jeg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 tror han er mer fengselsagn.com typen :O Du prøvde å gå til adressen http://fengselsagn.com/, som er utilgjengelig for øyeblikket. Kontroller at nettadressen (URLen) er skrevet riktig og prøv så å oppdatere siden. det var en oversettelse fordi vi ikke kan linke til slikt her Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Oversettelsen fungerer like dårlig egentlig. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Nå får du mer aktivitet Slimda, håper jeg scorer høyere enn fjortiss-jenter Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Nå får du mer aktivitet Slimda, håper jeg scorer høyere enn fjortiss-jenter Du vet hva de sier, jo nærmere null jo trangere hull. Endret 17. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Du vet hva de sier, jo nærmere null jo trangere hull. 13 og spretten, vi ses i retten Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Når jeg fortalte de vitsene i Guild Chatten i WoW, ble det en pinlig stillhet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Når jeg fortalte de vitsene i Guild Chatten i WoW, ble det en pinlig stillhet. bedre med 2 på 7 som blør, enn ei på 14 som har gjort det før det er fordi gutta i guilden din bare får seg med små jenter Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 de vitsa blei jo skrivi her for bare noen få dager sia. var ikke spesielt morsomme da heller. nettopp ferdig med å eta middag jeg nå, seineste laget kan man si. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 bedre med 2 på 7 som blør, enn ei på 14 som har gjort det før det er fordi gutta i guilden din bare får seg med små jenter Evt. den klassiske fra /b/. "Do you know what's good about twenty five year olds? There's twenty of them". de vitsa blei jo skrivi her for bare noen få dager sia. var ikke spesielt morsomme da heller. Joda, kjempehysteriske. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Du vet hva de sier, jo nærmere null jo trangere hull. 13 og spretten, vi ses i retten En som egentlig passer bedre verbalt enn skrevet: What's the best thing about fucking twenty three year olds? A: There's twenty of them Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hvordan bestiller man slike store taxier? sånne maxi taxi'er? Bor forøvrig i trondheim Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Du ringer et taxi-selskap og sier "yo bitches, jeg har med syv kjerringer som skal hjem te mæ å hømpe, og æg træng ein slik derre maxitaxi!" Evt bare ringe og si du trenger en maxitaxi. 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Ringer taxisentralen og ber om en maxitaxi? EDIT: GOD DAMN PENIS, I IS TO LATE! Endret 17. januar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg