L4r5 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Sånn, no er navletråden oppe, men eg får ikkje lov til å lenkje til han her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=914795&hl= Denne? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Sånn, no er navletråden oppe, men eg får ikkje lov til å lenkje til han her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=914795&hl= Denne? Takk, det står berre at det ikkje er lov til å lenkje til eigne trådar. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Derfor jeg lenket for deg vettu, vennen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du køddet bare med dyre delen, ikke sant? *håpe* O.o Du kan sikkert få espen til å kle seg som en gorilla... *skremt igjen* Jada, jada. Jeg kan gi råd..om litt av hvert^^. La oss nå ikke diskutere mine personlige problemer her... ^^' Men rådene dine har en tendens til å funke OK Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 I wanna dance with somebody *synger av full hals* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 O.o Du kan sikkert få espen til å kle seg som en gorilla... *skremt igjen* det er ganske normalt ikke sant? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) O.o Du kan sikkert få espen til å kle seg som en gorilla... *skremt igjen* Jeg mente at du står for : "Er med på alt" ? Endret 21. februar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 jeg har svart Då er me eit skritt nærmare årets tråd! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Herreminhatt som jeg hater rednecks. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Då er me eit skritt nærmare årets tråd! tråden skal brukes mye har masse tid på jobben vettu Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Då er me eit skritt nærmare årets tråd! tråden skal brukes mye har masse tid på jobben vettu Eg ser for meg sjefen din kome inn mens du står og filmar at du fingrar navlen din med ein blyant. ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eg ser for meg sjefen din kome inn mens du står og filmar at du fingrar navlen din med ein blyant. ^^ sitter i samme rom som 20 andre... men er ingen vits og filme... får ikke lagt ut noe uansett Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eg ser for meg sjefen din kome inn mens du står og filmar at du fingrar navlen din med ein blyant. ^^ sitter i samme rom som 20 andre... men er ingen vits og filme... får ikke lagt ut noe uansett Ikkje bilde ein gong? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ikkje bilde ein gong? bilder kommer nok.. men får ikke lagt de ut på jobben bare... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ikkje bilde ein gong? Jeg kan skaffe deg bilder hvor som helst på Espen sin kropp hvis du vil Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg mente at du står for : "Er med på alt" ? Jeg er med på det meste... Grenser finnes... Espen: Tja, anderledes er bra i disse dager så du kan jo prøve... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg er med på det meste... Grenser finnes... Godt å vite Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Herreminhatt som jeg hater rednecks. Googles definisjon på rednecks: a poor white person in the southern United States wordnet.princeton.edu/perl/webwn Redneck, in modern usage, predominantly refers to a particular stereotype of people who may be found in many regions of the United States or Canada. ... en.wikipedia.org/wiki/Redneck Redneck is a fictional mutant character in the Marvel Comics Universe. His first appearance was in New X-Men #126 by Grant Morrison and John Paul Leon. en.wikipedia.org/wiki/Redneck (comics) Redneck is a song by the post-thrash band Lamb of God. It is the third track of there 2006 album Sacrament. The song features bending and heavy distortion on the guitar parts. Also, it's one of the only songs off Sacrament that doesn't feature a guitar solo. ... en.wikipedia.org/wiki/Redneck (lamb of god song) Hvilke av disse mener du? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg kan skaffe deg bilder hvor som helst på Espen sin kropp hvis du vil jeg har noen ganske private bilder av deg også da... så bare pass på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg