Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Jeg tror Diskusjon.no har ødelagt PM-funksjon. Har ikke fått en eneste slibrig henvendelse fra det kvinnelige kjønn ennå. Admins, fiks PMene deres for svingende! *edit* Hva pokker er Mette Marit-knuten? Endret 17. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Så man legger ut bilder av random folk? Du har jo god erfaring du med å poste bilde av deg selv. Tror ikke jeg skal gjøre det igjen. Jeg ga deg jo tips om hvordan du ikke skulle gjøre det :O slik at du ikke gikk i samme fella Nei? Hvordan da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Nei? Hvordan da? Tips 1: Ikke post her. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg tror Diskusjon.no har ødelagt PM-funksjon. Har ikke fått en eneste slibrig henvendelse fra det kvinnelige kjønn ennå. Admins, fiks PMene deres for svingende! *edit* Hva pokker er Mette Marit-knuten? Jeg kan gi deg en PM, om du ønsker en slibrig henvendelse fra det mannlige kjønn. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kan sikkert poste et bilde av meg selv der jeg, så lenge ingen får vite noe nærmere om meg via linken. Men aner ikke hvordan. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) En 24åring som desperat prøver å få en fjortenåring til å poste bilder av seg selv? Virkelig? Endret 17. januar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Nei? Hvordan da? viss du tar bilder fra face, så endrer du navnet på bildet før du legger det ut, til meg.jpg elns Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 En 24åring som desperat prøver å få en fjortenåring til å poste bilder av seg selv? Virkelig? Hahaha Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 En 24åring som desperat prøver å få en fjortenåring til å poste bilder av seg selv? Virkelig? hva vil han? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg kan gi deg en PM, om du ønsker en slibrig henvendelse fra det mannlige kjønn. Beklager, du mangler jentepupper og slikt. Kan sikkert poste et bilde av meg selv der jeg, så lenge ingen får vite noe nærmere om meg via linken. Men aner ikke hvordan. Lagre bilde på PC-en din. Gi bilde nytt navn. F.eks (BildeAvMeg.jpg). Last bilde opp på forumet via "Legg til vedlegg"-funksjonen under skrivefeltet for nye innlegg. En 24åring som desperat prøver å få en fjortenåring til å poste bilder av seg selv? Virkelig? Desperat 24-åring? Hvor da? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 @Linda: Du kan sende bildet til meg så kan jeg poste for deg Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det beste med Recent Pic Post: "Her er et bilde fra meg ifjor" En 24åring som desperat prøver å få en fjortenåring til å poste bilder av seg selv? Virkelig? Desperat 24-åring? Hvor da? Hele forrige side Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg tror Diskusjon.no har ødelagt PM-funksjon. Har ikke fått en eneste slibrig henvendelse fra det kvinnelige kjønn ennå. Admins, fiks PMene deres for svingende! Beklager. Jeg ser nå at den store pågangen av personlige meldinger fra overkåte jenter utløste flood protection på kontoen din. Sånn er det når du er såpass heit som du er. 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Beklager, du mangler jentepupper og slikt. Du kan ikke bevise det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Tolk det hvordan du vil. Jeg bryr meg egentlig ikke om hun poster bilde eller ei, men jeg sier ikke nei takk til mer trafikk i den tråden. Er morsomt å se hvordan folk ser ut, både jenter og gutter. Og hadde jeg virkelig hatt lyst til å se på 15-åringer, kunne jeg bare dratt innom Deiligst.no og slikt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg tror Diskusjon.no har ødelagt PM-funksjon. Har ikke fått en eneste slibrig henvendelse fra det kvinnelige kjønn ennå. Admins, fiks PMene deres for svingende! Beklager. Jeg ser nå at den store pågangen av personlige meldinger fra overkåte jenter utløste flood protection på kontoen din. Sånn er det når du er såpass heit som du er. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Ikke lat som du ikke er medlem der Slimda Endret 17. januar 2011 av TheWankership Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Og hadde jeg virkelig hatt lyst til å se på 15-åringer, kunne jeg bare dratt innom Deiligst.no og slikt. Pfft. Tipper du har "slikt" oppe i en annen tab. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg tror Diskusjon.no har ødelagt PM-funksjon. Har ikke fått en eneste slibrig henvendelse fra det kvinnelige kjønn ennå. Admins, fiks PMene deres for svingende! Beklager. Jeg ser nå at den store pågangen av personlige meldinger fra overkåte jenter utløste flood protection på kontoen din. Sånn er det når du er såpass heit som du er. Takker så meget, o' store orakel. Du kan ikke bevise det. Tror ikke du jeg har montert opp kamera på rommet ditt? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 tror han er mer fengselsagn.com typen :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg