Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg tror Diskusjon.no har ødelagt PM-funksjon. Har ikke fått en eneste slibrig henvendelse fra det kvinnelige kjønn ennå. Admins, fiks PMene deres for svingende! :tease:

*edit*

Hva pokker er Mette Marit-knuten?

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så man legger ut bilder av random folk?

Du har jo god erfaring du med å poste bilde av deg selv. ;)

Tror ikke jeg skal gjøre det igjen.

Jeg ga deg jo tips om hvordan du ikke skulle gjøre det :O slik at du ikke gikk i samme fella

Nei? Hvordan da?

Lenke til kommentar

Jeg tror Diskusjon.no har ødelagt PM-funksjon. Har ikke fått en eneste slibrig henvendelse fra det kvinnelige kjønn ennå. Admins, fiks PMene deres for svingende! :tease:

*edit*

Hva pokker er Mette Marit-knuten?

Jeg kan gi deg en PM, om du ønsker en slibrig henvendelse fra det mannlige kjønn. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg kan gi deg en PM, om du ønsker en slibrig henvendelse fra det mannlige kjønn. :yes:

Beklager, du mangler jentepupper og slikt. :)

Kan sikkert poste et bilde av meg selv der jeg, så lenge ingen får vite noe nærmere om meg via linken. Men aner ikke hvordan.

Lagre bilde på PC-en din. Gi bilde nytt navn. F.eks (BildeAvMeg.jpg).

Last bilde opp på forumet via "Legg til vedlegg"-funksjonen under skrivefeltet for nye innlegg.

En 24åring som desperat prøver å få en fjortenåring til å poste bilder av seg selv? Virkelig?

Desperat 24-åring? Hvor da?

Lenke til kommentar

Beklager. Jeg ser nå at den store pågangen av personlige meldinger fra overkåte jenter utløste flood protection på kontoen din. Sånn er det når du er såpass heit som du er.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tolk det hvordan du vil. Jeg bryr meg egentlig ikke om hun poster bilde eller ei, men jeg sier ikke nei takk til mer trafikk i den tråden. Er morsomt å se hvordan folk ser ut, både jenter og gutter.

Og hadde jeg virkelig hatt lyst til å se på 15-åringer, kunne jeg bare dratt innom Deiligst.no og slikt.

Lenke til kommentar

Beklager. Jeg ser nå at den store pågangen av personlige meldinger fra overkåte jenter utløste flood protection på kontoen din. Sånn er det når du er såpass heit som du er.

troll.jpg

Lenke til kommentar

:rofl: Takker så meget, o' store orakel. smiley_worship.gif

Du kan ikke bevise det. :ohmy:

Tror ikke du jeg har montert opp kamera på rommet ditt? :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...