Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forlanger bilde, Machansern.

One up. Jeg er fryktelig nysgjerrig på hvordan Machansern ser ut.

Delivered i RPP.

Oh I like. Du fikk en pluss av meg. Nesten slik at det frister å legge ut et bilde av meg selv, men jeg er redd det vil voldta det bilde andre brukere har lagd av meg i sine hoder. Ikke missforstå, jeg ser ikke voldtatt ut, altså.

'

Edit. Jeg har jo lagt ut russekort bildet mitt tidligere, da.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Oh I like. Du fikk en pluss av meg. Nesten slik at det frister å legge ut et bilde av meg selv, men jeg er redd det vil voldta det bilde andre brukere har lagd av meg i sine hoder. Ikke missforstå, jeg ser ikke voldtatt ut, altså.

Vær mann nok til å vise deg selv i RRP. Hvis jeg tør, tør du. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Forlanger bilde, Machansern.

One up. Jeg er fryktelig nysgjerrig på hvordan Machansern ser ut.

Delivered i RPP.

Forøvrig:

Bilde nr 1) Random losjakke kjøpt i utlandet.

Bilde nr 2) Barbour Liddedale.

Har Burberry skjerf og Tiger Jeans (sitter som faen egentlig) på begge bildene.

Hvilken jakke?

Lenke til kommentar

Jeg har postet et bilde her tidligere da. Det var riktig nok tre år gammelt og jeg var passe full. Jeg har det fortsatt på PCen, men jeg vet ikke helt om jeg vil vise det en gang til. :!:

Lenke til kommentar

Hva er RPP?

Lenke til kommentar

Hva er RPP?

recent pic post

Lenke til kommentar

Hvilken jakke?

Nå er det ikke meldt særlig kaldt i morgen så BL kan jo funke, men jeg ville kjørt losjakken, i og med at det er januar. Og husk å poppe kragen :cool:. Det er swagger. Og så ville jeg hatt en annen knute på skjerfet, jeg er ikke så glad i Mette-Marit-knuta, men det er smak og behag.

'

Diskutert: Ok, da. BIlde kommer i løpet av uka.

Lenke til kommentar

Hvilken jakke?

Nå er det ikke meldt særlig kaldt i morgen så BL kan jo funke, men jeg ville kjørt losjakken, i og med at det er januar. Og husk å poppe kragen :cool:. Det er swagger. Og så ville jeg hatt en annen knute på skjerfet, jeg er ikke så glad i Mette-Marit-knuta, men det er smak og behag.

'

Diskutert: Ok, da. BIlde kommer i løpet av uka.

Mette-Marit knuten = Win.

Kragen skal selvsagt poppes, hva ellers er krager til for? :roll:

They can't handle my swagga.

Diskutert: Nå må du poste!

Lenke til kommentar

Mette-Marit knuten = Win.

Kragen skal selvsagt poppes, hva ellers er krager til for? :roll:

They can't handle my swagga.

Diskutert: Nå må du poste!

Kragen på losjakken popper jeg faktisk ganske ofte. Dersom det blåser, det er kaldt, eller jeg bare føler for å skjule meg litt, så ser jeg ikke noe særlig problem med det. Mette-Marit knuten bruker så og si alle, så jeg velger å gjøre det på andre måter. Enten surer jeg den bare rundt halsen, eller slik som dette. Avhenger om jeg har på meg skjorte eller ikke.

'

Og jeg er enig i at Diskutert må poste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...